Archive
- 3 décembre 2024
Kom het glas heffen op onze Eindejaarsconferentie
- 28 novembre 2024
De Customer Contact & CXForum Newsletter!
- 28 novembre 2024
Customer Contact Congress 2024: Reflecting and Looking Ahead.
- 14 novembre 2024
De afwezigen zullen op 21 november ongelijk krijgen
- 5 novembre 2024
U bent ingeschreven voor ons Customer Contact Congres 2024
- 31 octobre 2024
La Newsletter Customer Contact & CXForum!
- 29 octobre 2024
L'année dernière était formidable... Cette année, 21 novembre sera exceptionnelle.
- 29 octobre 2024
Welkom op de Rewind/FastForward Conferentie van Customer Contact & CXForum
- 25 octobre 2024
De Customer Contact & CXForum Newsletter!
- 22 octobre 2024
Vorig jaar was geweldig. Dit jaar wordt 21 november ‘Outstanding’
- 16 octobre 2024
Twaalf topspecialisten laten 21 november onder de motorkap van hun bedrijf kijken
- 8 octobre 2024
21 november en het Customer Contact-congres naderen met rasse schreden.
- 1 octobre 2024
Heb jij een teamtopper in je rangen, nomineer die dan voor 8 oktober!
- 26 septembre 2024
Vooruitkijken naar ... het Customer Contact-congres van 21 november
- 24 septembre 2024
Aftellen naar het Customer Contact-congres van 21 november.
- 19 septembre 2024
Vandaag vieren we jullie, de helden van Customer Contact!
- 10 septembre 2024
Welkom op de Rewind/FastForward Conferentie van Customer Contact & CXForum
- 3 septembre 2024
Heb jij een teamtopper in je rangen, nomineer die dan!
- 27 août 2024
De (werk)liefde voor onze sector groeit
- 20 août 2024
Wie verdient de Gouden Medaille voor ‘best customer contact’?
- 6 août 2024
Een zacht prijsje voor een sterk professioneel netwerk - LAATSTE KANS
- 30 juillet 2024
CxO’s draaien de rollen om en bellen met ... hun Customer Contact-medewerkers!
- 23 juillet 2024
Je kan nu aan early bird tarief je tickets bestellen voor het Customer Contact Congres (21 november).
- 16 juillet 2024
The war for talent, die kan je oplossen met een beetje romantiek ..
- 9 juillet 2024
Keynote speakers bekend – ontdek ze hier - Customer Contact Congres 21/11 in Waver
- 2 juillet 2024
Belt u op 19 september ook uw customer contact -medewerkers op om hen te bedanken?
- 27 juin 2024
Zomerse Groeten: Onze Laatste Nieuwsbrief Voor De Vakantie!
- 27 juin 2024
Un appel à ne jamais oublier !
- 25 juin 2024
TICKET ALARM! Customer Contact & CXForum Summer BBQ mét Quiz - 29/08/24
- 18 juin 2024
Zomeraanbod: word nu lid en bespaar 500 euro (of zelfs meer)
- 17 juin 2024
Onze 3e Access All Areas voor 2024 is gekend
- 11 juin 2024
Neem deel aan de Dag van de Customer Contact-medewerker
- 4 juin 2024
Customer Contact Quiz en Summer BBQ - 29/08/24 - Leuven
- 28 mai 2024
Dat wordt een telefoongesprek om nooit te vergeten!
- 21 mai 2024
IN PRIMEUR: deze customer contactcentra verklappen hun succesformule
- 16 mai 2024
Op 29 mei nemen we enkele belangrijke beslissingen ... en jij kan erbij zijn
- 16 mai 2024
Attachez vos ceintures, décollage immédiat ! 💥
- 14 mai 2024
Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?
- 7 mai 2024
U bent uitgenodigd bij Lidl (Glasgow) en de LEGO® Group (Berlijn)
- 7 mai 2024
Vous êtes invité chez Lidl (Glasgow) et le LEGO® Group (Berlin)
- 30 avril 2024
Veiligheidsgordels aan, wij vliegen erin! 💥
- 23 avril 2024
De nieuwe Access All Areas loopt over van energie
- 16 avril 2024
Bericht van de voorzitter
- 16 avril 2024
Un mot de notre président
- 9 avril 2024
Nous sommes en train de couver de nouveaux projets...
- 9 avril 2024
Dit zijn de keynote speakers voor Engage & Empower
- 4 avril 2024
Bevestiging deelname en praktische details Engage & Empower
- 2 avril 2024
Aan de slag met je employee engagement
- 28 mars 2024
Wij broeden op een plan…
- 26 mars 2024
You’re invited: Create impact in Marketing, Sales, and Service – April 23
- 26 mars 2024
REVEAL & DISCOVER: dit zijn de straffe keynote speakers voor ENGAGE & EMPOWER
- 19 mars 2024
⚡Engage & Empower⚡ hét employee engagement event voor de contactsector
- 12 mars 2024
Once upon a time?
- 7 mars 2024
BAM! Dit event is 3 voor de prijs van 1…
- 5 mars 2024
Jij wil een nieuwe kans? Hier is ze!
- 27 février 2024
In 2024 is dít het belangrijkste in onze sector
- 13 février 2024
Wat maakt klanten boos?
- 7 février 2024
Praktische details Access All Areas 24 plus -29 februari
- 6 février 2024
Deze 6 teams strijden mee in de Customer Experience Battle 2024
- 1 février 2024
Ga voor een teambuilding met pit (en inzet)
- 30 janvier 2024
The Future Of Telesales - Dinsdag 6 Februari - De Malt - Boortmeerbeek
- 25 janvier 2024
The battle is on!
- 23 janvier 2024
Schuilt er een Gouden Giraf in jouw team?
- 16 janvier 2024
Klaar voor een verschrikkelijk (goed) idee?
- 9 janvier 2024
Hoe ziet de toekomst van telesales er uit? - Dinsdag 6 Februari - De Malt - Boortmeerbeek
- 2 janvier 2024
Wij zijn klaar om te knallen! Happy New Year!
- 21 décembre 2023
Duw even mee de pauzeknop in ⏯️- Nieuwsbrief december 2023
- 19 décembre 2023
Onze 1e Access All Areas voor 2024 is gekend
- 12 décembre 2023
UITNODIGING: kom 25 januari mee toosten op een 2024 grand-cru
- 7 décembre 2023
You're a star! ✨ Stars of Customer Contact ✨ Customer Contact Congress 2023 📸 🎬
- 29 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 28 novembre 2023
Final call: de laatste tickets voor ons congres
- 25 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 24 novembre 2023
Ticket Customer Contact Congress 2023
- 23 novembre 2023
Alles wat je nu al moet weten over het Customer Contact Congress
- 21 novembre 2023
Customer Contact presents… Books & Babbels
- 14 novembre 2023
Je kan beginnen plannen: alle break-out sessies van Customer Contact Congress online
- 7 novembre 2023
Frissons et émotions garantis : Sebastien Bellin nous fera revivre son histoire lors de notre Customer Contact Congres
- 7 novembre 2023
Kippenvel gegarandeerd: Sebastien Bellin deelt zijn verhaal op Customer Contact Congres
- 31 octobre 2023
Nomineer NU een teamtopper en zet hem/haar in de bloemetjes tijdens het Customer Contact Congres
- 27 octobre 2023
CEO’s blijken goede klantcontact medewerkers - Oktober 2023 nieuwsbrief
- 24 octobre 2023
Een inclusief customer contactcenter in 3 eenvoudige stappen - check het op ons Congres op 30/11
- 24 octobre 2023
Leçons apprises de l'enquête 'Let’s FAQ le service client'
- 17 octobre 2023
Dernières infos sur le Customer Contact Congress
- 17 octobre 2023
Dit leerden we uit ‘Let’s FAQ de Klantendienst’ - Live op het Customer Contact Congress
- 10 octobre 2023
Een schouderklopje doet deugd - nomineer een teamtopper en zet hem/haar in de bloemetjes
- 3 octobre 2023
Zet het Vlaams Opleidingsverlof in bij klantcontact trainingen
- 26 septembre 2023
Eerste namen Stars of Customer Contact bekend – ontdek ze hier - Customer Contact Congress 30/11 in Waver
- 21 septembre 2023
Daarom is vandààg jouw dag (niet wachten tot morgen om dit te lezen!)
- 12 septembre 2023
Hoe kan je concreet employee experience verbeteren in je organisatie? Kom 26 september naar Berchem ...
- 7 septembre 2023
Mis dit momentum niet: Let’s FAQ jouw klantendienst.
- 5 septembre 2023
CxO’s draaien de rollen om en bellen met ... hun customer contact-medewerkers!
- 29 août 2023
Belt u op 21 september ook uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken?
- 22 août 2023
TICKET ALARM! Customer Contact Summer BBQ - 30/08/23 - De Hoorn, Leuven
- 17 août 2023
Neem deel aan de Dag van de Customer Contact-medewerker
- 8 août 2023
Ongezonde stress en burn-out voorkomen door 4 uur te investeren in je contact center
- 1 août 2023
Boost in 4 uur de vibe in je contact center
- 27 juillet 2023
Décochez les 3 tâches suivantes de votre liste des 'CHOSES À FAIRE' et... commencez l'été en mode 'zen'.