Het Customer Contact Congres 2024 staat in de startblokken. Ons programma is compleet! Onze line-up van keynote speakers is ronduit indrukwekkend met onder andere kleppers als Isabel Baert, CEO van Neuhaus, Future Consumer Expert Joeri Van den Bergh, Professor Strategische Marketing Rudy Moenaert, generatie-expert Kim Jansen en een exclusieve presentatie van Mediahuis & NTT.
Maar dat is nog maar het begin!
Er zijn ook 12 sessies waar topbedrijven uit onze sector meestal in dialoog met één van hun klanten een Use Case komen toelichten. Ook hier te veel namen om op te sommen: Carglass, Memo, KBVB, Krëfel, Corilus, VAB, i-mens, enz ...
Je krijgt een unieke kijk onder de motorkap van topbedrijven en verneemt ‘first hand’ van een aantal Game Changers uit onze sector hoe zij hun klanten helpen om een future proof customer contact beleid in praktijk te brengen. #NietTeMissen
U snapt het: eigenlijk te veel dus om in één mail op te sommen! Dus klik hier zeker door naar ons volledige programma.
Daar kunt u zich ook meteen inschrijven en rustig kiezen welke cases u tijdens de Break-Out Sessies zeker wil volgen.
Naast tonnen inspiratie en boeiende Best Practices, bieden we u ook een spannende award show, een heerlijke lunch met winter BBQ en ter afsluiting van deze unieke dag: een gezellig netwerkevent met de ‘crème de la crème’ van onze sector.
U snapt het al: de afwezigen zullen inderdaad ongelijk hebben. Zorg dat u niet één van hen bent ;-)
Namens Customer Contact en CXForum,
Sandra Rens