Hallo
Wist je dat je bij je klantcontact opleidingen en trainingen € 21,3 kan besparen per lesuur en per deelnemer door een correcte toepassing van het Vlaams Opleidingsverlof (VOV)?
De laatste tijd was er veel onduidelijkheid over de toepasbaarheid van VOV bij klantcontactopleidingen. Customer Contact ging samen met ITZU en andere beroepsfederaties zoals Federgon het gesprek aan met het Departement Werk en Sociale Economie van de Vlaamse overheid. Dat heeft geleid tot een juiste interpretatie van VOV en het bepalen van transparante spelregels.
Wij geven je graag een update over de nieuwe VOV-handleiding en die spelregels. Volg het Vlaams Opleidingsverlof webinar van Customer Contact op 24 oktober om 11.30u.
2 experten zetten je vlot op weg met tips en concrete voorbeelden.
Hans Cleemput (Customer Contact)
Omdat opleiding en training, zeker in tijden van steeds complexere klantvragen, superbelangrijk zijn in klantcontact, stond Hans opnieuw in de frontlinie om onze sector te verdedigen. Hij laat dan ook graag zijn licht schijnen op hoe we de VOV weer positief kunnen inzetten.
Eef Hermans (ITZU training)
Eef kent het Vlaams Opleidingsverlof door en door. Dagelijks begeleidt ze klanten bij het verantwoord inzetten van deze gunstmaatregel. Met concrete voorbeelden gidst zij je richting financieel voordeel en toont ze wat wel en niet kan met VOV.
Schrijf je nu in en laat straks het Vlaams Opleidingsverlof voor jouw customer contactcenter werken.
Hans, Tom, Sandra