Aan wie zou die gouden medaille geven?

🎖️ Wie verdient de Gouden Medaille voor ‘best customer contact’? 🎖️

Goede middag

Customer Contact vergt evenveel focus als topsport: luisteren, empathie en geduld zijn essentieel om tot grensverleggende prestaties te komen, met als resultaat tevreden klanten en een positieve teamspirit en werkcultuur. 

We nodigen u dan ook graag 19 september uit voor een ontbijtsessie om die topprestaties in the picture te zetten. De aanwezige CxO’s zullen immers een veel mooier gebaar stellen dan hun medewerkers een medaille te geven: de CxO’s nemen dan fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers persoonlijk op om hen te bedanken. 

De persoonlijke service wordt beloond met een persoonlijke felicitatie: eerlijk, oprecht en dubbel en dik verdiend. 

De CxO’s van Wengage, N-Allo, Pidpa, Proximus, DHL, Colruyt Group, Vdab, Mazda Motors, Octa +, 24 plus, Möbius, ITZU, De Stroomlijn en tientallen andere ondernemingen hebben alvast hun plaats in ons customer contact center gereserveerd! 

Dit kunt u echt niet missen! 

Sandra

 

 

Programma van dit unieke CxO ontbijt

  • 8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
  • 8.20u: Welkom door Customer Contact & CXForum en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo
  • 8.30u: Keynote door Annic Bosmans, CEO Randstad BE
  • 9.10u: Keynote door Prof. Johan Deklerck "Integraal en positief aan de slag met agressief klantengedrag"
  • 9.50u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen (Ingang via Bar Marie)

 

TIP

 

Richt je IVR die dag zo in dat klanten weten dat ze de medewerker die ze aan de lijn krijgen, mogen feliciteren. En vergeet niet om zelf een traktatie te voorzien!

 

Onze premium partners