Goede middag
Customer Contact vergt evenveel focus als topsport: luisteren, empathie en geduld zijn essentieel om tot grensverleggende prestaties te komen, met als resultaat tevreden klanten en een positieve teamspirit en werkcultuur.
We nodigen u dan ook graag 19 september uit voor een ontbijtsessie om die topprestaties in the picture te zetten. De aanwezige CxO’s zullen immers een veel mooier gebaar stellen dan hun medewerkers een medaille te geven: de CxO’s nemen dan fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers persoonlijk op om hen te bedanken.
De persoonlijke service wordt beloond met een persoonlijke felicitatie: eerlijk, oprecht en dubbel en dik verdiend.
De CxO’s van Wengage, N-Allo, Pidpa, Proximus, DHL, Colruyt Group, Vdab, Mazda Motors, Octa +, 24 plus, Möbius, ITZU, De Stroomlijn en tientallen andere ondernemingen hebben alvast hun plaats in ons customer contact center gereserveerd!
Dit kunt u echt niet missen!
Sandra