Goede middag
We bevestigen het graag. Inderdaad: u bent ingeschreven voor ons Customer Contact Congres 2024.
En wij verwachten u dus op 21 november voor een nu al legendarisch programma.
Wij sturen u géén ticket. Maar indien u vooraf zorgt voor de betaling van uw inschrijving dan zal uw badge klaarliggen aan het onthaal.
Daar ontvangt u uiteraard ook een programmaboekje met middenin een overzicht van de 12 break-out sessies. U bent té nieuwsgierig? Dan vindt u het volledige programma nu al hier. Zo vermijdt u alle last minute keuzestress!
Naast de break-outs zijn er o.a. ook 5 key-note speakers van internationaal niveau en maken we de winnaars bekend van de STARS OF CUSTOMER CONTACT AWARDS - editie 2024.
Wij zijn er alvast helemaal klaar voor & kijken ernaar uit u daar te mogen ontvangen voor een ongetwijfeld boeiende en leerrijke dag.
Namens Customer Contact en CXForum,
Sandra Rens
Algemeen Directeur