Wij blinken van trots!

 

Hallo!

Wat een dag was dat!
Hartverwarmend om te zien hoe zoveel bedrijven hun customer contact medewerkers in de bloemetjes hebben gezet op 19 september tijdens de jaarlijkse "Dag van de Customer Contact Medewerker".

Het is geweldig om te merken dat de waardering voor onze toppers groeit. De medewerkers kregen de aandacht die ze écht verdienen. Laten we dit momentum vasthouden! 

Vanaf nu gaan we ook samen aftellen naar het Customer Contact-congres van 21 november. Het ‘Game Changers’-congres wordt hét sectorevent van het jaar! Aarzel dus niet in te schrijven.

We kijken er al naar uit u op 21 november in Waver te mogen ontvangen. 

Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

Medewerkers ‘in the spotlight’

Vorig jaar reikten we tijdens het Customer Contact Congres 2023 voor de eerste maal onze 'Stars of Customer Contact'-awards uit.

De winnaars zijn uiteraard blij met de erkenning maar nog meer omdat het congres én de awards onze sector op een positieve manier ‘in the spotlight’ brengen.

Reden genoeg dus om tijdens Customer Contact Congres 2024 de awards opnieuw uit te reiken. Dus, beste teamleader, heb jij een teamtopper in je rangen, nomineer die dan voor 8 oktober, hier.

Winnaars 2023

Stars of Customer Contact Award winners 2023

 

Moet je bijzijn!

 
 
 

Topcollega’s

 

Welkom Homeras!

Homeras staat voor Home Repair Assistance en Solutions. Zij verzorgen dringende bijstand en coördineren herstellingen voor klanten die een (brand)verzekering hebben afgesloten bij één van hun partners. Ze bestaan sinds 1996 en groeien jaar na jaar. Momenteel verwerken ze 30k missies per jaar met een kleine 60 medewerkers.

Sinds kort zijn ze lid van het Customer Contact & CXForum. Zij geloven dat effectief klantcontact de sleutel is tot langdurige klantrelaties en succesvolle organisaties. Bij Homeras streven ze ernaar om klanten een uitstekende service te bieden en zij zien Customer Contact & CXForum dan ook als een uitgelezen kans om nieuwe inzichten op te doen, te leren van experts en best practices uit te wisselen met andere professionals in hun vakgebied.

Homeras

Samen met hen kijken we ernaar uit om te netwerken, ervaringen te delen en gezamenlijk de uitdagingen van klantcontact aan te pakken.

 

Vooroordelen zijn 'hopelijk' weldra verleden tijd

 

Een ludiek filmpje om te vertellen dat verrassend veel vooroordelen over customer contactcenters stevig achterhaald zijn. Met de gewaardeerde steun van N-Allo, WEngage, Genesys en Orion.

CC_header_website

 

 

Update

 

Persaandacht nav Dag van de Customer Contact Medewerker 2024

Onze Dag van de Customer Contact Medewerker heeft mooie aandacht gekregen in de pers! 🎉 Hieronder vind je een overzicht van de media die deze bijzondere dag hebben opgepikt.

https://www.ziptone.nl/waardering-centraal-tijdens-de-dag-van-de-customer-contact-medewerker/

https://www.vrt.be/vrtmax/luister/radio/w/winwin~20-368/winwin~20-33495-0/

https://joe.be/deze-bedrijven-zijn-toppers-in-klantvriendelijkheid

https://zigzaghr.be/klantendiensten-klagen-agressie-tegen-medewerkers-aan/

Een speciale dank aan de vele CxO's die, door hun aanwezigheid en enthousiasme, hebben bijgedragen aan het succes van deze dag. Samen hebben we laten zien hoe waardevol de rol van klantcontact is binnen onze bedrijven.

Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, en op naar nog meer inspirerende momenten! 💪😊

 

 

Onze premium partners

 

Lid worden van onze bruisende sectorfederatie?

 

✨ Speciale actie ✨

Wil je altijd op de eerste rij staan en de laatste ontwikkelingen in jouw sector van dichtbij volgen? Sluit je aan bij onze federatie en profiteer van exclusieve voordelen, netwerkevenementen en waardevolle kennis.

Schrijf je in voor 1 oktober en geniet drie maanden van alle voordelen, maar betaal slechts voor twee!

Lid worden? Een goed idee!