Hallo

U had misschien al opgemerkt dat Customer Contact & CXForum partner is geworden van de nieuwe vereniging 'European Customer Contact Alliance' (ECCA).

Wat betekent dat voor u ? Als lid van Customer Contact & CXForum, ontvangt u exclusieve uitnodigingen voor evenementen die ECCA in heel Europa organiseert. En ze hebben de komende maanden een aantal zéér interessante evenementen op stapel staan, meer bepaald in de vestigingen van twee laureaten van de European Contact Centre & Customer Service Awards.

Wie erbij wil zijn moet snel zijn, want ECCA hanteert het 'first-come-first-served' principe bij het toekennen van de gratis plaatsen. Niet aarzelen maar gewoon doen dus ! 

Donderdag 13 juni van 12.00 uur tot 18.00 uur BST bij Lidl in Glasgow, Schotland

Uitgeroepen tot 'Contact Centre of the Year' in 2023, opent Lidl de deuren van zijn contact center voor bedrijfsleiders van contact centers vanuit heel Europa die nieuwsgiering zijn naar hun succesformule. Het Lidl contact center mag dan eerder kleinschalig zijn opgezet, het levert wel GROTE toegevoegde waarde. Kunt u nog nablijven na het bezoek, dan nodigt het team u ook nog uit voor een hapje en een drankje waar u nog tot 20.00 uur volop kunt netwerken. Dit mag u niet missen! Reserveer hier alvast uw plekje.

Donderdag 4 juli van 13.00 - 17.00 CEST in de LEGO® Group vestiging in Berlijn, Duitsland

De contact centers van de LEGO® Group in het VK en Duitsland hebben een gemeenschappelijke mantra: 'enkel het beste is goed genoeg'. En deze filosofie heeft hen tijdens de ECCCSAs de Gouden medaille opgeleverd in de categorie 'Best Pan-European Customer Contact Operation'. Kom te weten wat hun belangrijkste succesfactoren zijn, en ga tijdens het netwerken creatief aan de slag met de Lego-blokjes. Reserveer hier alvast uw plekje.

Beide evenementen bieden u een uitgelezen kans om te netwerken en lessen te trekken uit de ervaringen van bedrijfsleiders van customercontact centers van over heel Europa.

We hopen dat u erbij zult zijn ! Tot dan !

 

Sandra Rens

Customer Contact & CXForum