Dag beste lezer
U bent het ongetwijfeld met ons eens: de customer contact-medewerkers in uw bedrijf hebben een uitdagende job. Ze verdienen uw appreciatie dubbel en dik, zeker in deze hectische tijden. Daarom organiseren we speciaal voor hen de Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september.
Zet uw Customer Contact-medewerkers in de bloemetjes
Verras uw medewerkers op 19 september met een telefoontje vanuit ons pop-up customer contactcenter en toon zo dat u hen waardeert!
Kom naar ons CxO-ontbijt
We nodigen één of meerdere leidinggevenden graag uit voor ons CxO-ontbijt naar aanleiding van de Dag van de Customer Contact-medewerker. Het ontbijt vindt dit jaar plaats bij N-Allo in Mechelen
Annic Bosman (CEO Randstad BE) verzorgt de keynote en presenteert het jaarlijkse employer brand research-rapport.
Aansluitend deelt Prof. Johan Deklerck enkele technieken om agressie die medewerkers ervaren te counteren.
Na de keynote kan u naar goede gewoonte enkele medewerkers van uw eigen customer contactcenter bedanken in ons pop-up customer contactcenter.
Schrijf u hier in voor het ontbijt.
Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking! Het wordt een boeiende voormiddag!
Sandra