Negende Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september

Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt

 

Dag beste lezer

U bent het ongetwijfeld met ons eens: de customer contact-medewerkers in uw bedrijf hebben een uitdagende job. Ze verdienen uw appreciatie dubbel en dik, zeker in deze hectische tijden. Daarom organiseren we speciaal voor hen de Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september.

Zet uw Customer Contact-medewerkers in de bloemetjes

Verras uw medewerkers op 19 september met een telefoontje vanuit ons pop-up customer contactcenter en toon zo dat u hen waardeert! 

Kom naar ons CxO-ontbijt

We nodigen één of meerdere leidinggevenden graag uit voor ons CxO-ontbijt naar aanleiding van de Dag van de Customer Contact-medewerker. Het ontbijt vindt dit jaar plaats bij N-Allo in Mechelen

Annic Bosman (CEO Randstad BE) verzorgt de keynote en presenteert het jaarlijkse employer brand research-rapport.

Aansluitend deelt Prof. Johan Deklerck enkele technieken om agressie die medewerkers ervaren te counteren.

Na de keynote kan u naar goede gewoonte enkele medewerkers van uw eigen customer contactcenter bedanken in ons pop-up customer contactcenter.

Schrijf u hier in voor het ontbijt.

Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking! Het wordt een boeiende voormiddag!

Sandra

 

Programma 19 september

 

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment

8.20u: Welkom door Customer Contact & CXForum en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo

8.30u: Keynote door Annic Bosman, CEO Randstad BE

9.10u: Keynote door Prof. Johan Deklerck

9.50u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken

 

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen (Ingang via Bar Marie)