Customer Contact gidst je opnieuw door de tech evoluties van onze sector

 

Dag beste lezer

Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?

Dat zoeken we uit tijdens de tweede edite van het Tech Event. Een inspirerend moment gehost door Customer Contact & CXForum. De tweede editie op 4 juni in Bluepoint in Berchem stelt scherp op innovatie.

ONTDEK THE NEXT IN TECH

Mis de talrijke mogelijkheden niet en leer van andere bedrijven hoe zij hun uitdagingen met succes hebben aangepakt. Boek snel je ticket voor het tweede Tech Event en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.

Laat je inspireren door de keynotes en de cases van Genesys, Content Guru, Orion, Zendesk, CM.com, Enghouse Interactive, Quandago en Nice.

customercontact_logos_web_01

OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS

Nadat ze jou met een keynote hebben geïnspireerd of hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw customer contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.

We zien jou graag 4 juni in Berchem!

Sandra Rens

 

ONTDEK THE NEXT IN TECH

4 juni 2023 - 8u30 tot 17u

Deelnameprijs

  • Leden: 45 euro 
  • Niet-leden: 149 euro (of je kan natuurlijk lid worden, dan betaal je meteen minder)

Locatie

BluePoint Antwerpen - Filip Williotstraat 9 - 2600 Berchem

Het business & conference center bevindt zich op slechts 10 minuten van Berchem station. Een goede bereikbaarheid met de auto of openbaar vervoer is verzekerd. Parkeerfaciliteiten vind je zowel boven- als ondergronds