Over Welzijn in het contactcenter

Welzijn in het contactcenter

Stresspreventie en welzijn op het werk

Welzijn in het contactcenter

Jouw menselijk kapitaal volop te laten scoren, openbloeien en schitteren.

Onze sector is een people business. Maar verliezen we dat people-aspect soms niet het uit oog?

Na deze namiddag staat het menselijke weer bovenaan je agenda. Meer zelfs, je stapt geïnspireerd buiten met in je hand: een pak concrete tips en voorbeelden om jouw menselijk kapitaal volop te laten scoren, openbloeien en schitteren.

Griet Deca en 3 collega-experten geven jou tijdens het Welzijnsevent van Customer Contact concrete tips om preventief op de werkvloer aan de slag te gaan. Inspirerend, bruikbaar en aangepast aan onze sector:

  • Inspirerende keynote door Griet Deca 
  • Concrete tips over het onderwerp van jouw keuze in 3 boeiende breakout sessies - details onder de tab "programma"
  • Inclusief gratis opvolgwebinar

EXCLUSIEF: BLIJF UP TO DATE MET GRATIS OPVOLGWEBINAR - 10 oktober 2023

Ook nadat je bent buitengestapt met al die inspiratie in je hoofd, blijven we je ondersteunen. We ontvangen je graag voor een gratis opvolgwebinar. Stel je extra vragen, doe je persoonlijke case uit de doeken of check nog een laatste keer hoe jij het wil aanpakken.

MAAK WERK VAN JE MEDEWERKERS - MIS DIT EVENT NIET

Schrijf je in en zet het welzijn van je collega’s weer volop centraal.

Leden: 99 euro voor eerste deelnemer, tweede deelnemer gratis

Niet-leden: 199 euro voor eerste deelnemer, tweede deelnemer gratis (of je kan natuurlijk lid worden, dan betaal je meteen minder)   

     SCHRIJF HIER IN VOOR HET WELZIJNSEVENT!!!     

Prijzen

SCHRIJF HIER IN VOOR HET WELZIJNSEVENT

Leden: 99 euro voor eerste deelnemer, tweede deelnemer gratis

Niet-leden: 199 euro voor eerste deelnemer, tweede deelnemer gratis (of je kan natuurlijk lid worden, dan betaal je meteen minder)