Lid worden

Customer Contact vertegenwoordigt de Belgische contact centers, klantendiensten en leveranciers. We brengen bedrijven samen, wisselen kennis uit en gaan het gesprek aan met politiek en media.

Ook lid worden? Dat kan! 

Een lidmaatschap loopt telkens voor een volledig kalenderjaar en wordt op 31 december automatisch verlengd (tenzij uiterlijk 3 maanden voor het verlopen van de datum het lidmaatschap opgezegd wordt). U betaalt de bijdrage voor het eerste jaar pro rato vanaf het kwartaal dat u lid wordt.

Contact Centers & Klantendiensten

Alle voordelen

Word lid van het grootste klantcontact-netwerk in België Ontvang up to date informatie over industry standards Lees maandelijks de nieuwsbrief met relevante klantcontact info
Identificeer jezelf als betrouwbaar contact center Neem deel aan minstens 12 events en webinars per jaar Leer van onze Teams: Quality, Learning, Research & Tech
Leer van white papers, infographics en events Geniet van korting of gratis toegang tot events
Ontvang de hardcopy van het 1ste Belgische QM Charter
Krijg toegang tot alle onderzoeksresultaten Krijg exclusief toegang tot de Access All Areas meetings
Geniet van 100 euro korting op je
Congress ticket

 

Leveranciers

Alle voordelen

Word lid van het grootste klantcontact-netwerk in België Ontvang up to date informatie over industry standards Lees maandelijks de nieuwsbrief met relevante klantcontact info
Identificeer je als betrouwbare contact center leverancier Neem deel aan minstens 12 events en webinars per jaar Leer van onze Teams: Quality, Learning, Research & Tech
Leer van white papers, infographics en events Geniet van korting of gratis toegang tot events
Ontvang de hardcopy van het 1ste Belgische QM Charter
Krijg toegang tot alle onderzoeksresultaten Deel jouw events en nieuws met onze community
Geniet van 100 euro korting op je
Congress ticket

 

Word premium partner!