
Nieuws
-
Nieuw lid in de kijker: Primagaz
Ons nieuw CC-lid van de maand is Primagaz. Een bedrijf met een grote naamsbekendheid maar misschien weten velen van ons niet exact wat Primagaz doet. Onze eerste vraag aan Sofie Vanmierlo (Project Management Officer) en Carolien Beckers (Customer Care Manager) van Primagaz Belgium NV is dan ook logischerwijs ...
-
‘AI is de toekomst!’
‘AI is de toekomst!’ Dit is zonder twijfel dé open deur van het decennium. Maar niet elke AI, is goede AI. Dus de vraag is niet zozeer: ‘Moeten we AI inschakelen in onze CX?’ maar ‘Hoe moeten we vanaf vandaag AI op een slimme manier implementeren ?’
-
i-mens is ons ‘Nieuw Federatielid van de Maand’
i-mens is dan wel ons ‘Nieuw Federatielid van de Maand’ maar echt onbekenden zijn ze niet. Zo zullen de bezoekers van ons laatste congres zich misschien de inspirerende breakout herinneren die Jet De Mol, manager van het inhouse service center, daar gaf samen met Cisco. En het was opnieuw Jet die met Lotte Leybaert, customer experience manager, Marcia Willems, accountmanager en Ingrid Van Deuren, manager kwaliteit, vorige week glansrijk met onze vijfde Gouden Giraf naar huis ging.
We praten met Jet en Lotte over hun organisatie en de zoektocht naar de perfecte dienstverlening.
-
-
Premium Partner in de kijker: CM.com
‘Premium Partner in de kijker’ deze maand is CM.com. Eén dag na de internationale launch van hun nieuwe Agentic AI platform HALO, praten we met Jan Van Bosch, Country Sales Lead CM.com. Hij begint alvast met een tweede primeur (na Halo): hij zal op ons AI Business Event op 3 juni in Leuven een keynote verzorgen met als titel: ‘Hoe de komst van AI Agents het e-commerce landschap ingrijpend veranderen.’
-
Dames en heren, mogen wij u voorstellen: de CX Battle jury!
Binnenkort is het zover : de 5de Customer Experience Battle! Tien teams van 4 ‘preppen’ op één dag de ultieme CX-case waarin ze maximaal hun nek uitsteken voor hun klant. Input : een inspirerende keynote van Frans Reichardt aka ‘de Klantenluisteraar’ en een benchmark case. U leest er alles over hier.
Een uur later presenteren de teams hun CX-voorstel aan een 3-koppige jury met naast Frans, ook Tinne Van den Broeck van Orion en Stijn Schyvens, senior CC expert. Zij beslissen wie van hen Proximus, winnaar van vorig jaar, opvolgt en naar huis gaat met de felbegeerde Gouden Giraf!
We polsen even bij Tinne en Stijn.
-
‘Mind the Gap - Hybride CX - Balanceren tussen Tech & Touch’
Op 11 maart is het weer zover: de Customer Experience Battle 2025, aka the CX Battle!
Een unieke workshop/wedstrijd waarbij we op zoek gaan naar het team dat de beste Customer Journey uitwerkt en dus zo bewijst dat zij het meest zijn nek uitsteekt voor de klant. Dat team wint De Gouden Giraf!
Keynote speaker en workshopleider is Frans Reichardt. Hij noemt zichzelf ‘de Klantenluisteraar’. Vanuit de kracht van luisteren reikt Frans methodieken aan waarbij hij bedrijven (en in ons geval de 10 teams) leert werken met Customer Journey Mapping. Inspirerend en uiterst pragmatisch tegelijk! Even een gesprek vooraf.
-
Digi: een nieuw lid van Customer Contact &CXForum én vooral een nieuwe speler op de Belgische telecommarkt
Ons eerste interview van het jaar is met de nieuwkomer van het jaar: Digi - spreek uit <didji> zoals ‘digital’ in het Engels. Digi is de langverwachte, vierde Belgische telecomoperator die de duidelijke ambitie heeft om de markt stevig wakker te schudden. We praten met Maike Schoutteten, de contact center manager.
-
-
Aftermovie Customer Contact Congres 2024
‘Een ronduit indrukwekkend congres!’ ‘Hét netwerkevent van het jaar in onze sector.’ ‘Inspirerende keynotes en diepgravende cases.’ En dat zijn niet onze woorden maar die van een paar van de meer dan 300 enthousiaste bezoekers.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 6
- Volgende pagina