Nieuws
-
Pluim voor customer contact professioanlisme
Vanmorgen begon de ‘Klantendienst Special’ van Win Win en Knack, vandaag ging het over de Watergroep.
-
Filmpje dat vooroordelen over customer contactcenters doorprikt, wordt stevig opgepikt!
Dit zowel in de vakpers als in de klassieke media.
-
Dag van de Customer Contact medewerker - 19.09.24
Een dikke dankjewel aan alle customer contact medewerkers!
-
Customer Contact & CXForum kennispartner van online vakmedium Ziptone
Customer Contact & CXForum heeft zich vanaf juli 2024 aangesloten als kennispartner bij Ziptone, het Nederlandse online vakmedium over klantcontact. Met het partnership krijgt Customer Contact & CXForum een extra podium, wat bijdraagt aan een groter bereik en meer zichtbaarheid. Ziptone zal onder meer de events van de branchevereniging bijwonen en verslaan.
-
“Werken in de customer contactsector is aantrekkelijker dan ooit. Daar steek ik mijn hand voor in ‘t vuur.”
Je las het vast al in onze nieuwsbrief: ‘t is verleidelijker dan ooit om in onze sector te werken. Dat blijkt uit het recentste Randstad-onderzoek rond employer branding. Daar eindigden we voor het eerst in onze geschiedenis op de 4e plaats. Slechts 3 andere sectoren doen dus beter. Maar hoe moeten we dit cijfer nu interpreteren? En wat betekent dit voor de toekomst?
We vroegen het aan Randstad zelf. Olivier Lefevre, Directeur Advisory Services, vertelt er ons vol enthousiasme over. Nu al in dit interview en… op 19 september tijdens ons CxO-ontbijt.
-
“Wil je als bedrijf je customer experience naar een hoger niveau tillen, dan zit je bij ons aan het juiste adres.”
Bij ons zit je ook aan het juiste adres. Waarvoor? Voor een goed interview. En wie beter dan een premium partner om een boeiende babbel mee te hebben. Schuift bij ons aan: Dave Conrad, hij is Account Executive/Sales Director Belgium bij NICE. Je leert hen beter kennen, maar hier is al een tip: NICE is here to stay.
-
“Hier komen vaak heftige vragen binnen. Dat blijft nazinderen.”
Binnenkort zet Octa+ zijn deuren open voor een exclusieve kijk achter de schermen. Op 30 mei kan jij tijdens Access All Areas persoonlijk de sfeer komen opsnuiven bij deze 100% Belgische energieleverancier. Wat je mag verwachten die namiddag, dat legt Stephanie Meyen van Octa+ je graag uit.
-
“Onze klanten noemen ons wel eens ‘their best kept secret’”
Of wij een geheim konden bewaren? Moeilijk, zeker als het zo’n prachtige titel boven een boeiend en gezellig interview vormt. Aan de andere kant van de tafel zit Bart Cruyt, International Business Development bij Odigo. Met hem praten we over de jaren ‘80, de eerste keer thuiswerken en een bekend Italiaans liedje. Buongiorno Odigo!
-
STRAFFE KOFFIE: EEN ONTBIJT MET WINNAARS
Eind vorig jaar wonnen ze de 1e Customer Contact Awards. In al het feestgedruis was er toen niet echt tijd voor een diepgaand gesprek. Dus nodigden we hen samen met enkele collega’s uit op 1 maart. Voor straffe koffie, pittige vragen en… bubbels!
-
“Bedrijven met een customer contactcenter hebben al een mooi parcours afgelegd”
TOPCOLLEGA’S AAN HET WOORD: SANDRA HERBOTS & MARIJKE PERMENTIER (SECUREX)
Managers en teamleaders staan vaak in de schijnwerper, maar hier willen we net àlle customer contactcollega’s in the picture zetten. Sandra Herbots en Marijke Permentier van het Securex Customer Care Team bijten graag de spits af. Topcollega’s, stuk voor stuk!
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Volgende pagina