Access All Areas - De Lijn Hasselt
Voor het eerst en exclusief komt De Lijn ‘uit de kast’

We kunnen je alvast één ding beloven: de titel ‘Access All Areas’ was nog nooit zo juist gekozen als bij De Lijn.
Als je vroeger een vraag aan of klacht over De Lijn had, stond je voor de simpele keuze. Of je schreef een brief en kreeg -na wat geduld getoond te hebben- een geschreven antwoord terug. Of je belde. Dan kwam je in een stelplaats terecht of met wat geluk in een lokale Lijnwinkel, wat iets meer kans gaf op een relevant antwoord.
Vandaag word je bij een vraag over je abonnement via het customer contact center misschien doorverbonden met een Lijnwinkel-medewerker met optimale kennis van zaken, bestel je seamless in 2 klikken een Lijn- ticket in je bank-app of kan je bij een bushalte aan een voicebot vragen wanneer je bus eraan komt.
Klanten-service all areas dus. En dat mag je gerust letterlijk nemen!
Op 17 juni doet Dirk Martens, Hoofd Customer Care het verhaal over hoe De Lijn op één decennium erin geslaagd is om een multi-channel én multi-sourcing klantendienst op te zetten. Het beloofd alvast een hele ontdekkingstocht te worden.
Programma
- Toelichting door Dirk Martens over de werking van de Klantendienst bij De Lijn
- doel en filosofie
- multikanaal strategie: telefoon, mail, chat, website, social media
- multi-sourcing strategie: in-house, winkelpunten, abonnementdienst, externe partner
- AI binnen het customer contact center
- Bezoek aan het customer contact center
- Q&A met een drankje erbij
Praktisch
- Gratis ledenevent
- Datum: 17 juni 2025 van 14u tot 17u (ontvangst vanaf 13u30)
- Plaats: De Lijn Hasselt - Oude Spoorbaan, vlakbij de Carrefour