Over Engage & Empower (EX en CX)

Engage & Empower (EX en CX)

Hoe je je teamleden kunt ‘empoweren’

Engage & Empower (EX en CX)

Aangezien motivatie een veranderend gegeven is, is het belangrijk er duurzaam mee aan de slag te gaan. In deze sessie onderzoeken we de motivatoren en demotivatoren op de werkplek, gaan we aan de slag met de zelfdeterminatietheorie en ontdek je de sleutels die de motivatie van een team verhogen.

Keynote speaker en dagvoorzitter van het event is Griet Deca. 

Zij omschrijft zichzelf als Chief Happiness, Auteur, Trainer en Coach met een 2 millimeter missie: “Ervoor zorgen dat jij na je werkdag naar huis gaat met je mondhoeken 2 millimeter de hoogte in.”

Programma: 

  • 12u30 - 13u: Ontvangst met sfeervolle lunch.
  • 13 - 14u: Keynote Griet Deca: “Beste teamleader, hoe hou je de motivatie van je medewerkers hoog?”
  • 14- 14u40: Motivatie door Autonomie, Groei en Betrokkenheid: Hoe Securex het aanpakt.
  • 14u40 - 15u20: Eneco België: Ontzorgen van EX naar CX: Technologie als Verbinder
In deze inspirerende case study laten we zien hoe we inzetten op Employee Experience (EX) om zo de Customer Experience (CX) te verbeteren. Het juist inzetten van nieuwe technologieën, zoals bv. interne chatbots en automatische kwaliteitsmonitoring, ondersteunen onze medewerkers en stellen hen in staat om hun werk efficiënter en effectiever uit te voeren. Ons uiteindelijke doel is om een zo hoog mogelijke klantervaring te realiseren.
  • 15u20 - 15u30: Wrap up door Griet
  • 15u30 - 16u: Koffiepauze
  • 16u - 17.30u: Theater “Werkgelul”
  • 17u30: Netwerkreceptie én boekenstand met signeersessie

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.