Customer Contact Congres
GAMECHANGERS IN CUSTOMER CONTACT
Sprekers
-
Joeri Van den Bergh
Joeri Van den Bergh is Future Consumer Expert. Hij heeft uitgebreide ervaring met alle aspecten van marketing voor tieners en jongvolwassenen. Tot zijn klanten behoren wereldwijde klanten als eBay, Coca-Cola, Spotify, Danone, Red Bull, IKEA, Heineken, Converse, Nestlé, AXA en Unilever voor wie hij onderzoek heeft gedaan en advies heeft gegeven over hoe ze zich kunnen richten op de komende generaties klanten. Hij is een door de AMA (American Marketing Association Best Book) bekroonde mondiale thought leader en marketingauteur over de impact van NextGen op marketing, het bedrijfsleven en consumententrends. Als professor marketing aan 1 van de toonaangevende Europese businessscholen (Vlerick Business School) werkt Joeri voortdurend aan zijn inzichten en toekomstverkenningen over NextGen consumentengedrag in een snel veranderende wereld. -
Kim Jansen
Kim Jansen is sociaal psycholoog en altijd werkzaam geweest op het snijvlak van HR, onderzoek en het trainerschap. Zij is gefascineerd geraakt door het thema Millennials. Kim heeft zich gaandeweg ontwikkeld tot generatie expert. Momenteel geeft zij presentaties, workshops en masterclasses rondom het benutten van Generatiediversiteit en het inzetten op Generatiemanagement. Kim helpt organisaties om bruggen te slaan en generatieverschillen te gebruiken. Met als doel, een toekomstbestendige organisatie. -
Prof. dr. Rudy Moenaert
Prof. dr. Rudy Moenaert is gewoon hoogleraar strategische marketing aan de Tilburgse TIAS School for Business and Society. Zijn werkterrein is strategische marketing en innovatie, voornamelijk in B2B en diensten. Hij is Academic Director van de Executive Master of Marketing & Customer Management op TIAS. Rudy is een gepassioneerd docent, won vijfmaal de TIAS Best Teacher Award en adviseert ondernemingen in hun marktplanning en innovatie. Rudy Moenaert is coauteur van De Customer Leader (2024) en Marketing met Ballen (2016), en auteur van De pijn van het ondernemen (2012). Hij publiceerde in de internationale toptijdschriften zoals o.m. Management Science, European Journal of Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science en Journal of Product Innovation Management.