Steekt jouw team zijn nek uit voor de klant?
Bewijs dat jullie de customer écht centraal zetten en win De Gouden Giraf 2024.
Op 14 maart mogen 10 teams meedingen naar De Gouden Giraf in de Customer Experience Battle, editie 2024. Een inspirerende wedstrijd die jou en je collega’s op een nieuwe manier naar klantencontact laat kijken.
Hoe centraal staat de klant bij jou?
Buig je met jullie team over de fictieve case, kraak de code richting meer klantgerichtheid en pitch jullie aanpak voor een expertenjury. Met als enige criterium: hoe hard steken jullie je nek uit voor de klant?
Maar eerst… inspiratie!
Je start de dag met een keynote door Klantenluisteraar Frans Reichardt. Hij overloopt de basics van customer journey en toont je de weg richting customer journey mapping. Tijdens de workshop leer je klantencontacten en klantenemoties in kaart brengen.
Op het programma
- Verwelkoming
- Inspiratiesessie door Frans Reichardt, ‘De Klantenluisteraar’
- Voorstelling case Battle 2024
- Lunch door topchef
- Workshop in teams
- Presentatie aan de jury
- Bekendmaking winnaar & laureaten De Gouden Giraf 2024
- Networking & koffie
In detail
Opgepast, dit is herkenbaar!
De case dit jaar zal een hoge herkenbaarheidsfactor hebben. We zijn namelijk niet blind voor de realiteit: mondigere, soms zelfs agressieve klanten.
Ons sectoronderzoek Let’s FAQ de Klantendienst toonde dat deze negatieve ervaringen een pijnpunt zijn voor customer contact collega’s. Tijdens deze battle en de inspiratiesessie gaan we hier uitgebreid op in.
Beperkte plaatsen (snel zijn dus!)
Er kunnen dit jaar amper 10 teams meedingen naar De Gouden Giraf. Vraag dus snel nog 3 enthousiaste collega’s en schrijf jouw team vandaag nog in (anders moet je weer een jaar wachten).