Nomineer jouw teamtopper
"Stars of Customer Contact” Awards 2024
Nieuwe vaste waarde in de sector: "Stars of Customer Contact” Awards
"good vibes" en 6 stralende gezichten
De jury reikte tijdens het Congres 2023 de allereerste Customer Contact Awards ooit uit. In 6 categorieën werden de sterren van onze sector beloond met een award voor hun inzet, empathie, creativiteit en uitzonderlijke klantgerichtheid. Een nieuwe vaste afspraak voor onze sector en vooral een mooi staaltje empowerment.
"Stars of Customer Contact” Awards 2024
Op het Customer Contact Congres 2024 zetten we opnieuw onze 'Stars of Customer Contact' in de schijnwerpers. Daarom roepen we alle managers op om hun teamtoppers te nomineren.
Kies jouw categorie
Je kan voor verschillende categorieën insturen én je mag collega’s voor meerdere categorieën nomineren. Inderdaad, je kan dus ELK teamlid nomineren ;-)
- Empathie: deze collega luistert empathisch naar elke klant
- Teamplayer & fun: deze teamie zorgt altijd voor goede vibes en fun op de werkvloer
- Communicatie: hij/zij blijft in elke situatie klant- en oplossingsgericht communiceren
- Efficiëntie: een haviksoog voor detail, waanzinnig stipt, altijd efficiënt
- Creativiteit: problemen? Voor deze collega zijn dat kansen voor originele oplossingen!
- Extra mile: deze flexibele collega is altijd bereid tot dat extraatje voor de klant
Wie is jouw sterrencollega?
Vul het registratieformulier in voor 8 oktober en onze jury doet de rest.
Dit zijn de winnaars van de Customer Contact Awards 2023:
Margot Van Roey (ITZU Group), winnaar in de categorie Creativity
Vera Reumers (DHL), winnaar in de categorie Efficiency
Mansour Jamal Ibrahim (24plus), winnaar in de categorie Teamplayer & Fun
Sarien Bosmans (ITZU Group), winnaar in de categorie Empathy
Ludivine Hottiaux (OCTA+), winnaar in de categorie Communication
Stephanie Mesu (Mazda Motor Europe), winnaar in de categorie Extra Mile