TECH EVENT: ‘TOOLS VOOR OPTICHANNEL KLANTENCONTACT’
De tech evoluties van onze sector.
Een wervelende keynote en 4 praktijkgerichte cases over kwaliteitsvolle optichannel tools mét speeddate.
Hoe kan technologie jou écht helpen? En hoe hou je het overzicht in die wirwar van tools?
Dat zoeken we uit tijdens onze gloednieuwe Tech Events. Een reeks inspirerende momenten gehost door Customer Contact. De eerste editie stelt scherp op optichannel.
KRIJG UNIEKE INSIGHTS VAN SPIN-OFF KULEUVEN
Moet je nu wel of niet een chatbot gebruiken? Zet je Whatsapp in als contactkanaal? Of willen klanten toch liever een selfservice oplossing?
Kalepa, de marketing spin-off van KULeuven, geeft je die in primeur de resultaten van zijn kanaalpreferentieonderzoek.
4 BEDRIJVEN DELEN HUN USER CASES
Technische partners onthullen samen met collega-contactcenters de problemen die zij hadden en welke tool hen hielp om deze op te lossen. Met een vlotter en kwalitatiever klantencontact tot gevolg.
Boek dus snel je ticket en laat je inspireren door de cases van Genesys, DDM Consulting, Content Guru en Odigo.
OP SPEEDDATE MET DE SPEAKERS
Nadat ze hun user case hebben onthuld, kan jij op speeddate met onze sprekers. Benieuwd hoe hun oplossing bij jouw contactcenter zou werken? Vraag het hen gewoon zelf.
Vermeld bij je inschrijving welke speaker jij persoonlijk wil spreken.
EXCLUSIEF: REAL-LIFE NETWERKEN
Met zoveel digitale netwerkmogelijkheden zouden we bijna vergeten hoe fun en stimulerend real-life netwerken is. Daarom voorzien we op onze tech events aangename netwerkmogelijkheden zodat je ongedwongen een praatje kan slaan met speakers, nieuwe partners en potentiële klanten.
BESTEL JE TICKETS & ONTDEK THE NEXT IN TECH
Mis de mogelijkheden van optichannel tools niet. Boek snel je ticket voor het eerste Tech Event van Customer Contact en ontdek op één dag zoveel bruikbare tech opportuniteiten.