Customer Contact & CXForum kennispartner van online vakmedium Ziptone

ziptone.png

Customer Contact & CXForum heeft zich vanaf juli 2024 aangesloten als kennispartner bij Ziptone, het Nederlandse online vakmedium over klantcontact. Met het partnership krijgt Customer Contact & CXForum een extra podium, wat bijdraagt aan een groter bereik en meer zichtbaarheid. Ziptone zal onder meer de events van de branchevereniging bijwonen en verslaan. 

Ziptone publiceert over klantcontact (mensen, processen en technologie), is vrij toegankelijk (www.ziptone.nl) en wordt financieel ondersteund door 25 kennispartners, bestaand uit leveranciers op het gebied van IT, HR, advies en outsourcing.

De samenwerking tussen Customer Contact & CXForum en Ziptone is er een met gesloten beurzen. Ziptone werkt op dezelfde manier al langere tijd samen met de Nederlandse brancheorganisaties Klantenservice Federatie (KSF), Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) en DDMA.  

Ziptone wordt ook door steeds meer Vlaamse klantcontactprofessionals gelezen. Het vakmedium besteedt regelmatig aandacht aan het Vlaamse klantcontactvakgebied, vanuit de overtuiging dat klantcontactprofessionals over en weer van elkaar kunnen leren. Daarnaast zijn steeds meer organisaties in beide landen actief, zowel aan de vraag- als de aanbodzijde. 

Ziptone brengt ook een tweewekelijkse nieuwsbrief uit. Wie goed geïnformeerd wil blijven over alles wat er speelt in de wereld van CX en klantcontact kan zich hier aanmelden.