Belfius wint zilveren Best Customer Experience Award op ECCCSA's in Londen
De klantendienst van Belfius is dinsdag tijdens de European Contact Centre & Customer Service Awards, de ECCCSA's, in Londen in de prijzen gevallen. De Belgische bank won de zilveren Best Customer Experience Award (Small Teams).
De ECCCSA's worden jaarlijks uitgereikt aan de beste contact centers en klantendiensten van Europa tijdens een groot gala in het Evolution in Battersea Park. Dit jaar waren maar liefst 33 landen vertegenwoordigd. Er werden meer dan 30 awards uitgereikt in de categorieën Operational Excellence, Employee Experience en Customer Experience.
Het team van Belfius op de ECCCSA's in Londen.
Belfius won de silver award in de categorie Best Customer Experience (Small Teams). In deze categorie won het Britse Gold Energy de gouden award, die op het podium werd uitgereikt door Hans Cleemput, directeur van Customer Contact, de Belgische klantcontact beroepsfederatie. Customer Contact was voor het eerst partner van de ECCCSA's.
Hans Cleemput van Customer Contact, Wendy De Len van Elegant, Tinne Van Den Broeck van Orion Intelligence en Kevin Thiry van Xerius bij de ECCCSA's in Londen
Nooit eerder waren er zoveel Belgische finalisten. Vijf Belgische cases van Belfius, Orion Intelligence, Xerius en Elegant haalden de finale. Orion Intelligence en Xerius haalden net niet het podium maar kregen een 'Highly Commended' certificaat in de categorie Greatest Impact of Artificial Intelligence.
Hans Cleemput van Customer Contact met special guests Bucks Fizz, Iryna Velychko (Ukraine Contact Center Association) en Fiona Bruce op de ECCCSA's in Londen
Meer informatie vind je op de website van de ECCCSA's.