2ÈME ÉDITION DU 'TECH EVENT' – LE 4 JUIN
Des conférences intéressantes et de démonstrations utiles
-
8:30 - 9:30
-
Accueil et Salon
-
-
9:30 - 9:35
-
Mot d’accueil par Customer Contact
-
-
9:35 - 10:15
-
Conférence par Genesys : Le futur des centres de contact et le rôle de l’agent/du conseiller-clientèle
Merijn te Booij, General Manager van de Employee Engagement Solutions Business Unit van Genesys, zal een lezing geven over dit onderwerp.
-
-
10:15 - 10:45
-
Comment améliorer l’Expérience Client. Cas d’utilisation par BDR Thermea Group en association avec Content Guru
-
-
10:45 - 11:15
-
Cas d’utilisation par Orion : DPD Belgique – Comment mettre en place l’IA face à la résistance générale ?
Ontdek hoe DPD België de uitdaging aanging: Wat doe je als klantenservice geen prioriteit is in de sector, maar je er als organisatie toch sterk op wilt focussen? Ondanks hindernissen in stakeholdermanagement en de complexe interacties met andere afdelingen, heeft DPD klantenservice nadrukkelijk op de voorgrond geplaatst. Klanten vinden vaak zelf hun antwoorden, maar hebben behoefte aan heldere informatie. Met de strategie 'Think big, start small, run fast', gesteund door duidelijk gedefinieerde KPI's, streeft DPD naar optimalisatie van hun klantenservice. En ja hoor dit allemaal op basis van AI!
-
-
11:15 - 11:45
-
PAUSE CAFÉ
-
-
11:45 - 12:15
-
Cas d’utilisation par Zendesk
Ontdek de evolutie van tickettools tot ervaringsverbeteraars. Met geavanceerde AI-integratie wordt het mogelijk om klantinteracties te voorspellen en te personaliseren, waardoor bedrijven meer dan alleen tickets oplossen - ze creëren betekenisvolle ervaringen. Sta klaar voor de volgende stap in klantgerichtheid met AI-gedreven innovatie.
Voor Zendesk spreekt Tal Doron en bij Zorgbedrijf neemt Sebastiaan Cools het woord.
-
-
12:15 - 12:45
-
Entrez dans l’ère des conversations client modernes via l’I.A. générative par CM.COM
Wat is er normaler dan met klanten praten in een winkel? Maar e-commerce beschouwt dit als 'klantenservice'. Door technologische ontwikkelingen zoals messaging applicaties, chatbots en Artificial Intelligence krijgt het gesprek met de klant weer een centrale plaats in de klantrelatie. Max Goudsmet, Account Executive, legt uit hoe een customer engagement platform al deze innovaties samenbrengt om te zorgen voor end-to-end klantervaringen in al je applicaties en al je marketing- en klantenservicekanalen. Max laat zien hoe u de klantervaring kunt verbeteren, hoe u uw organisatie efficiënter kunt maken en hoe u meer omzet kunt genereren.
-
-
12:45 - 14:00
-
DÉJEUNER et SALON
-
-
14:00 - 14:30
-
o Conférence par Enghouse : Comment exploiter l’I.A. dans les centres de contact (en anglais)
How to unlock the power of AI in contact centers: strategies, tools, and benefits.
-
-
14:30 - 15:00
-
Fix the Business, not the Contact Center door Quandago
-
-
15:00 - 15:30
-
Cas d’utilisation par Nice
Het succesvol implementeren van AI, Bots en Process Automation vergt meer dan alleen technologie en technische vaardigheden. Pascal Vankan, Director WFM & Audit KPN Customer Service, staat klaar om tijdens dit evenement zijn best practices en inzichten te delen. Ontdek de cruciale succesfactoren en leer van de do's & don'ts. Hoe beïnvloedt dit de organisatie en de diverse teams? Pascal deelt zijn ervaringen aan de hand van praktijkvoorbeelden en boeiende anekdotes.Pascal Vankan heeft na een carrière van zeven jaar als accountant bij KPMG de overstap gemaakt naar KPN. Daar bekleedt hij inmiddels al ruim zeventien jaar de functie van Director WFM & Audit bij KPN Customer Service. In deze rol heeft Pascal de afgelopen tien jaar leiding gegeven binnen de afdelingen Retail en Customer Service, waarbij hij zich richtte op voortdurende verandering vanuit zowel inhoudelijk perspectief als mensgericht leiderschap. Gedurende zijn tijd bij KPN heeft hij meerdere grote implementatietrajecten succesvol begeleid, waarbij zijn ervaring en expertise een cruciale rol hebben gespeeld in het behalen van de gestelde doelen.
-
-
15:30 - 17:00
-
RÉSEAUTAGE et SALON
-