Orateurs de l’évènement Customer Contact Congres

Customer Contact Congres

CELÉBRONS LES

STARS DE CUSTOMER CONTACT

Customer Contact Congres

Orateurs

  1. Elke Jeurissen

    Elke Jeurissen

    Don’t fix the people, fix the culture. That’s my vision about diversity, equity & inclusion in 1 sentence. Elke Jeurissen is onder andere voorzitter van de raad van bestuur van VDAB
  2. Prof. dr. Yves Van Vaerenbergh

    Prof. dr. Yves Van Vaerenbergh

    Yves Van Vaerenbergh is professor Customer Experience Management aan de KU Leuven. Hij ontving verschillende awards, waaronder de 2022 Emerging Service Scholar Award van de American Marketing Association. Yves is eveneens partner bij KALEPA, een spin-off van de KU Leuven die organisaties begeleidt in hun transitie naar een grotere klantgerichtheid.
  3. Sebastien Bellin

    Sebastien Bellin

    Ex-basket-pro Sebastien Bellin werd zwaargewond aan beide benen bij de aanslagen in Zaventem. Hij beschouwde zich niet als een slachtoffer, wel als een overlever. In de unieke documentaire 'Rebound' wordt zijn weg getoond van de lange revalidatie tot de finish van het WK Ironman in Hawaii.
  4. Stefaan Vandist

    Stefaan Vandist

    Ooit gidste hij merken richting succesvolle reclamecampagnes. Tegenwoordig is hij een gids voor organisaties die duurzamer willen ondernemen en innoveren. Denk daarbij aan Volvo Cars, L’Oréal en Tomorrowland. En op 30 november wil Stefaan Vandist ook contactcenters inspireren.

La période d'inscription est terminée.

Prix

La célébrité n'a pas besoin d'être chère