Filmpje dat vooroordelen over customer contactcenters doorprikt, wordt stevig opgepikt!

CC_header_websiteNL.jpg

Dit zowel in de vakpers als in de klassieke media.

Amper een paar dagen nadat we als federatie op de Dag van de Customer Contact Medewerker ons filmpje lanceerden waarin we de vooroordelen over customer contactcenters doorprikken, krijgt dat filmpje heel wat media aandacht.

Zo kregen we o.a. mooie artikels op platformen als CustumerfirstZigzagHR en PeopleSphere. Zelfs het Nederlands Ziptone wijdde er een artikel aan. 

Maar evengoed de brede media pikten ons verhaal op. Zo besteden zowel Joe als het Radio2 consumentenprogramma WinWin besteden er uitgebreid aandacht aan. In WinWin werd onze algemeen directeur Sandra Rens geïnterviewd door Xavier Taveirne. 

Dit bewijst dat de discussie een gevoelige snaar raakt en we als federatie er alle belang bij hebben om met één sterke stem te spreken. Wordt vervolgd dus. Te beginnen met ons congres op 21 nov. Hopelijk zien we mekaar daar!