Thema: Corona

“Blijf in uw kot”

Invloed Covid-19 op Klantgedrag
2021 Pollsbeat Research

We roepen alle Belgische contact centers, inhouse, facilitair, inbound of outbound, op om deel te nemen aan het nieuwe Corona Pollsbeat onderzoek. Het zal niet meer dan 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Is de verandering in klantgedrag blijvend? Hebben de covid-19 maatregelen nog steeds een impact op contact-volumes, wachttijden, klanten-tevredenheid, flexibele oplossingen, contact-kanalen?

De laatste tijd krijgen wij vragen uit de media over hoge contactvolumes en langere wachttijden voor klanten. Deze 2021 Corona Pollsbeat zal ons helpen nauwkeurige cijfers en relevante informatie te verzamelen…

Klantcontact in coronatijden
2020 Pollsbeat Research

 

Op 18 maart 2020 ging België in lockdown-light. Thuiswerk als nieuwe norm, geen fysiek sociaal contact en mondmaskers op straat.

Wat is de impact hiervan op klantcontact? Hoe snel kunnen contact centers overschakelen op thuiswerk?

Wij vroegen samen met Möbius onze leden naar de impact van de coronacrisis op hun klantendiensten en contact centers, de cijfers presenteerden we tijdens een webinar. Je kan de slides met alle cijfers gratis downloaden

Corona Research Download



Download hier de onderzoeksresultaten van het "pollsbeat" onderzoek naar de impact van corona op klantcontact.
Download het rapport

Send download link to:

I confirm that I have read and agree to the Privacy Policy.

Subscribe to get exclusive content and recommendations every month. You can unsubscribe anytime.

Alles over klantcontact in coronatijden

Klantcontact in coronatijden

Klantcontact in coronatijden

Op 28 mei organiseert Customer Contact samen met Möbius een webinar over klantcontact in tijden van corona. Voor dit webinar brengen we in kaart hoe contact centers en klantendiensten omgaan met de huidige coronacrisis. Wat is de impact op jouw organisatie? In...