Team Tech

“Innovations & Technologies”

technology landscape

Team Captain:

Technologicx (Tom Van Lemmens)

Teamleden:

Genesys, CM.com, Orion, Smartconnect, Xdroid, XQTING, Lead Desk, MyForce, Content Guru, NovoMind, Premium Plus, Chatlayer, Freshworks

Team Tech houdt de vinger aan de pols over alle innovatieve ontwikkelingen op het gebied van contact center technologie.

Technologie speelt een belangrijke rol om de mensen te ondersteunen, zowel vanuit het perspectief van de klant als van de contactcenter-medewerker.

Het doel van Team Tech is om deze technologie in kaart te brengen, zodat we een duidelijk overzicht geven van de belangrijke spelers in de verschillende domeinen. Tevens wensen we jaarlijks verschillende inspirerende events te organiseren over relevante thema’s.

Doelstellingen:

  • Opstellen Portfolio Contact Center oplossingen
  • Organiseren van relevante kennis-evenementen

Output:

  • Robotic Processing Automation (RPA) webinar
  • State of Messaging webinar
  • State of Bots webinar

State Of Messaging Webinar

During a highly interactive online webinar Customer Contact will present the state of messaging in customer contact worldwide. And we bring you 3 cases from experienced companies Lead DeskCM.com and Novomind that have developed and implemented strong solutions in messaging, who will share their experiences with customers, the key success factors and the learning points.

The webinar is free for members of Customer Contact. Future members can participate 1 time for free 🙂

 

Team Tech Events:

Meld je aan voor Team Tech

  • Whizzkid, IT-nerd of trend wachter?
  • Ben je bereid om 1 keer per kwartaal deel te nemen aan team meetings?
  • Wil je je graag een paar uur per maand inzetten om de doelstellingen van het team te realiseren?

Robotic Process Automation Webinar

RPA is a rather new trend in customer contacts environments. In December 2020 Team Tech brought the Customer Contact members up to speed with Robotic Process Automation in customer contacts.

Möbius explained what RPA is all about. UIPath, Smartconnect, Jacada and QuandaGo showed real use cases demonstrating the results and learning points from RPA in customer contacts

Download the presentations:

You can (re)watch the full webinar via the video above

Alle posts over Tech

Interessante tech-informatie