Team Research

“95% of all customer contact managers want more research results”

Quality Monitoring Charter

Team Captain:

Randstad (Caroline De Roose)

Teamleden:

Randstad (Sophie Van de Vyver), Yource (Boris Wachters), Möbius (Suzanne Schöningh), THoCC (David Gybels), MyForce (Maarten Bossuyt), Cevora (Charlotte Olijslagers)

Met Team Research willen we zo veel mogelijk cijfermateriaal over diverse klantcontact-onderwerpen verzamelen. Het hoofddoel is om de klantcontact-sector zo goed mogelijk in kaart te brengen. Daarvoor organiseren we een tweejaarlijks benchmark-onderzoek.

Team Research staat ook in voor een aantal ‘Pollsbeat’ onderzoeken onder onze leden, op basis van relevante thema’s, nieuwe innovaties of ontwikkelingen in de media.

Doelstellingen:

  • Opstellen en beheren van Customer Contact Benchmark
  • Houden van gemiddeld 3 à 4 Pollsbeat leden-bevragingen
  • Verzamelen van relevant sectoronderzoek
  • Analyseren van onderzoeksresultaten
  • Publiceren van onderzoeksresultaten

Output:

  • 2020: Impact van Corona op klantcontact – webinar
  • 2021: Vervolg-onderzoek Impact corona 1 jaar later
  • 2021: Customer Contact Benchmark Research
  • 2021: Pollsbeat Optichannel KPI’s

Team Research Events:

[tribe_events_list category="research"]

Meld je aan voor Team Research

  • Spreken onderzoeken en cijfers over klantcontact jou aan?
  • Ben je bereid om 1 keer per kwartaal deel te nemen aan team meetings?
  • Wil je je graag een paar uur per maand inzetten om de doelstellingen van het team te realiseren?

Alle posts over research

84% ziet veranderend klantgedrag

Veranderend klantgedrag tijdens corona-tijden, 6 op de 10 klanten neemt meer tijd voor een conversatie en meer dan de helft van de klantendiensten en contact centers merken hogere klanttevredenheid.

Tele-werken is duidelijk de nieuwe norm binnen klantendiensten en contact center. Organisaties zetten ook meer in op het vanop afstand engageren van de klantcontact-medexerkers.

De impact van de corona-crisis op klantcontact en de klantcontact-medewerkers in kaart gebracht in België... Lees er alles over in ons Pollsbeat onderzoeksverslag 'Klantcontact in tijden van corona'

 

Corona Research 2020



Download hier de onderzoeksresultaten van het "pollsbeat" onderzoek naar de impact van corona op klantcontact.
Download het rapport

Send download link to:

I confirm that I have read and agree to the Privacy Policy.

Subscribe to get exclusive content and recommendations every month. You can unsubscribe anytime.

Interessante informatie over research