Team Learning

“Learning is an experience, everything else is just information”

Quality Monitoring Charter

Team Captain:

ITZU Training (Guido Houben)

Teamleden:

ITZU Training (Karine Plas), Callexcell (Nancy Vervaeck), Cevora (Charlotte Olijslagers), VDAB (Cindy Hermans), VDAB (Nina Vandendriessche), Katholiek Onderwijs Vlaanderen (Ilse Declercq), Randstad (Sigrid Van Den Schoor)

Het vroegere Team Education heet tegenwoordig Team Learning. Met Team Learning is er een nauwe band met Katholiek Onderwijs Vlaanderen voor de keuzemodule Medewerker Klantendienst in de 3de graad Kantoor en Verkoop in het BSO.

Verder brengen we met partners als VDAB, Le Forem, Actiris en Cevora de trainingsbehoeften in kaart voor (werkzoekende) klantcontactmedewerkers. Tijdens de corona-crisis brachten we tips en trics over het leren op afstand.

Doelstellingen:

  • Stroomlijnen van opleidingsprogramma’s 
  • Aanbieden van informatiepakket aan partners
  • In kaart brengen van learning & training materialen
  • Lobby opleiding klantcontact-medewerker onderwijs
  • Samenwerking met onderwijs (leerplannen, thema’s, stages)

Output:

  • 2020: Leren op afstand tijdens corona – tips & trucs
  • 2021: Training & Learning Portfolio
  • 2021: Customer Contact Informatiepakket

Team Learning Events:

Meld je aan voor Team Learning

  • Gepassioneerd door training, opleiding en onderwijs?
  • Ben je bereid om 1 keer per kwartaal deel te nemen aan team meetings?
  • Wil je je graag een paar uur per maand inzetten om de doelstellingen van het team te realiseren?

Alle posts over learning

Tips voor leren op afstand

De corona-crisis heeft niet alleen een impact op klantcontact op zich, ook de opleidingen van klantcontactmedewerkers zien er sinds begin maart heel anders uit.

Organisaties zijn massaal overgegaan op werken op afstand en dus gebeuren ook de trainingen op afstand.

Interessante informatie over learning