Team Learning
“Learning is an experience, everything else is just information”

Team Captain:
ITZU Training (Guido Houben)
Teamleden:
ITZU Training (Karine Plas), Callexcell (Nancy Vervaeck), Cevora (Charlotte Olijslagers), VDAB (Cindy Hermans), VDAB (Nina Vandendriessche), Katholiek Onderwijs Vlaanderen (Ilse Declercq), Randstad (Sigrid Van Den Schoor)
Het vroegere Team Education heet tegenwoordig Team Learning. Met Team Learning is er een nauwe band met Katholiek Onderwijs Vlaanderen voor de keuzemodule Medewerker Klantendienst in de 3de graad Kantoor en Verkoop in het BSO.
Verder brengen we met partners als VDAB, Le Forem, Actiris en Cevora de trainingsbehoeften in kaart voor (werkzoekende) klantcontactmedewerkers. Tijdens de corona-crisis brachten we tips en trics over het leren op afstand.
Doelstellingen:
- Stroomlijnen van opleidingsprogramma’s
- Aanbieden van informatiepakket aan partners
- In kaart brengen van learning & training materialen
- Lobby opleiding klantcontact-medewerker onderwijs
- Samenwerking met onderwijs (leerplannen, thema’s, stages)
Output:
- 2020: Leren op afstand tijdens corona – tips & trucs
- 2021: Training & Learning Portfolio
- 2021: Customer Contact Informatiepakket
Team Learning Events:
Meld je aan voor Team Learning
- Gepassioneerd door training, opleiding en onderwijs?
- Ben je bereid om 1 keer per kwartaal deel te nemen aan team meetings?
- Wil je je graag een paar uur per maand inzetten om de doelstellingen van het team te realiseren?
Alle posts over learning
E-learning: tips voor leren op afstand
De corona-crisis heeft niet alleen een impact op klantcontact op zich, ook de opleidingen van...
Steven Van Belleghem over de toekomst van customer contact
De customer contact sector ondergaat veel veranderingen door technologische automatiseringen zoals...
Nu ook opleiding Werkgelukdeskundige in België
Itzu Training organiseert samen met het Happiness Bureau de opleiding Werkgelukdeskundige voor het...
Callcenter operator wordt klantcontactmedewerker, nieuw beroepskwalificiatiedossier!
Customer Contact heeft begin oktober 2019 de finale versie bekrachtigd van het nieuwe...
Klantcontact-medewerkers in de bloemetjes gezet
Ieder jaar op 19 september vieren we de Dag van de Customer Contact Medewerker, en ook dit jaar...
Tips voor leren op afstand
De corona-crisis heeft niet alleen een impact op klantcontact op zich, ook de opleidingen van klantcontactmedewerkers zien er sinds begin maart heel anders uit.
Organisaties zijn massaal overgegaan op werken op afstand en dus gebeuren ook de trainingen op afstand.

Interessante informatie over learning
- Basisoptie Economie en Organisatie bij Katholiek Onderwijs Vlaanderen
- Matrix Secundair Onderwijs met op pagina 7 de indeling van Klantcontactmedewerkers binnen Se-n-Se als beroepsgerichte specialisatie na behaalde OK 3
- Medewerker Callcenter op Onderwijskiezer.be
- Manager-Leider-Coach Profiel op Team2Lead.be
- Opleidingsprogramma 2021 bij THoCCademy
- Beroepenfilm klantcontactmedewerker via de VDAB
- Online Infosessie opleiding customer service medewerker bij VDAB