Ze scoren een NPS van 74, staan bekend om hun geslaagde innovaties en hun collega won recent nog één van de eerste Customer Contact Awards. Het gaat 24+, het customer contactcenter van de KBC Group, voor de wind op zoveel vlakken.
Maar wat is het recept van hun succes?
Op 29 februari laten ze ons toe tot hun interne keuken, voor een exclusieve Access All Areas. Met technische demo’s, een inzicht in hun “medewerker centraal”-strategie en een blik op hun visie op AI.
Programma
16.00: Ontvangst & rondleiding in beperkte groepjes
17.00: Keynote: De strategie van 24+
17.30: Focus op 24+ way of working, kwaliteit & digitale transformatie
18.30: Live demo chatbot
18.45: Q&A
19.00: Lekker eten!
Een woordje van de organisator
“Kennisdeling binnen onze sector maakt ons allemaal sterker. We nemen onze collega’s dan ook graag mee in ons verhaal. En we lichten een klein tipje van de sluier van enkele innovaties waar we nu aan werken.”
Locatie
Posthofbrug 6, Berchem. Vlakbij station Antwerpen-Berchem
Tickets
Leden: gratis
Niet-leden: € 85
Opgelet, omwille van de strikte regelgeving mogen we geen tickets toestaan aan wie in de financiële sector werkt. Bedankt voor je begrip.