Customer Contact Congres
LET’S CELEBRATE THE
STARS OF CUSTOMER CONTACT
Tech laat onze sterren stralen
Ons land telt duizenden customercontact collega’s. Via telefoon, chat of e-mail zoeken ze oplossingen voor acute vragen van klanten. Elke medewerker draagt op zijn of haar eigen manier bij om klanten te helpen en bedrijven hun positieve imago te verstevigen. Zulke unieke medewerkers verdienen het om op 30 november de “Stars of Customer Contact” te zijn.
Maar in onze people business is technologie aan een grondige disruptie bezig. Zal tech over 10 jaar de grote star of Customer Contact zijn?
Samen met onze partners onderzoeken we op dit Congres hoe technologie de job nog beter of makkelijker kan maken. En hoe technologie onze sector sterker kan voorbereiden op de uitdagende toekomst.
Samen laten we onze sector schitteren.
Beleef inspirerende keynotes, luister naar verhalen van stralende collega’s en ontmoet nieuwe business partners.
We zitten verspreid over het hele land. Communiceren vaak digitaal. Maar één dag in het jaar komen we allemaal samen: de sterren van de klantendienst. Om verfrissende ideeën op te doen, nieuwe contacten te leggen en vooral te toasten met collega’s van over de hele sector.
Vijfsterren line-up
Keynote speakers met internationale faam. Verhalen die inspireren. En break-out sessies vol tips die je zal willen noteren. Hou dat notaboekje maar in de aanslag.
Hemelse locatie
Zo’n uniek moment vraagt een bijzondere locatie. Met de OFF site in Waver hebben we die ook gevonden. Omgeven door natuur, uitgerust met het hoogste comfort. Wedden dat je denkt ‘hier wil ik nog eens terugkomen’!
Partners van Customer Contact Congres
Programma
-
8:30 - 10:00
-
10:00 - 10:10
-
10:15 - 11:00
-
Break-outsessie 1: Orion presents “A.I. in actie” featuring Xerius Telefonie Transformatie
-
Break-outsessie 2: Supercharging Telenet contact center agents with Digital Tools & Automation
-
Break-outsessie 3: Odigo Confidential - ECCCSE Onderzoek Onthult: dit denkt de Europese consument over jou!
-
Break-outsessie 4: Zendesk: Upgrade jouw klantervaring – 5 trends binnen CX
-
-
11:00 - 11:45
-
Break-outsessie 5: NTT: ORES presents double bill: schitter met een nieuwe technologie én verbeter tegelijk je employer experience
-
Break-outsessie 6: Verint: Lessen van WALL-E: Van CX-dromen naar realiteit: De kracht van AI-automatisering
-
Break-outsessie 7: ContactExpert goes Star Trek - The ‘Kobayashi Maru’ in your Customer Care: Strategies for Handling No-Win Scenarios.
-
Break-outsessie 8: Cisco: Automation of omnichannels for improved customer reach
-
-
11:45 - 12:30
-
Break-outsessie 9: The final destination: Genesys Xperience as a Service
-
Break-outsessie 10: QuandaGo discovers… the current and future value of AI & LLMs in customer contact
-
Break-outsessie 11: Generative AI & The Age of Customer Conversation… a journey with CM.com
-
Break-outsessie 12: Möbius presents… Call Volume Forecasting @ Proximus hoe een verstoord belpatroon nu call volumes voorspelt
-
-
12:30 - 14:00
-
14:00 - 14:40
-
14:40 - 15:20
-
15:20 - 15:40
-
15:40 - 16:20
-
16:20 - 17:00
-
17:00 - 17:30
-
17:30 - 19:30