Proximus pakte De Gouden Giraf 2024. Tijdens de levensechte case staken zij het meeste hun nek uit voor de (fictieve) klant. En ‘zij’ dat zijn Julie Popovic, Kim Kanacki, Nathalie Walravens en… zit hier voor ons: Mehe Aouf!
Proficiat Mehe! Welke ereplek kreeg die Gouden Giraf in de Proximus building?
Mehe Aouf: “Ah, die staat momenteel nog bij mij op het bureau, maar volgende week overhandig ik hem aan mijn cirkel lead.”
Knappe prestatie trouwens tijdens de finale pitch. Hoe blik je zelf terug op de dag?
Mehe Aouf: “Ik vond het superleerrijk. Echt interessant. Maar tegelijk ook aangenaam en ontspannend.”
Wat vond je het boeiendste aan die dag ‘Customer Experience Battle 2024’?
Mehe Aouf: “Als customer contactagent hebben wij regelmatig contact met klanten, maar de keynote van ‘de Klantenluisteraar’ (Frans Reichardt, nvdr.) gaf toch nieuwe inzichten. Heel interessant.”
Hoezo?
Mehe Aouf: “Je bekijkt de situatie eens vanuit het standpunt. Da’s toch wel anders…”
Wat vond je van de workshop en jury pitch?
Mehe Aouf: “Zo leuk om de andere teams ook te horen pitchen. Welke invalshoek pakken zij, hoe brengen zij hun aanpak… Maar algemeen, het was een zalige ervaring!”
Geef je team ook zo’n “zalige ervaring”
Bij Proximus zijn ze helemaal overtuigd van het ‘fun meets inspiration’-gehalte van de Customer Experience Battle. Beleef het ook met jouw team en zet nu al 11 maart 2025 in je agenda!