Customer Contact blijft maar groeien, maar ook ons nieuwste lid eGENTIC weet wat uitbreiden is. Wat zo’n 20 jaar geleden begon in een home office is nu wereldwijde firma. Met dus een grote poot in België. Country Manager voor Benelux, Soufiane Chehtite, neemt ons mee achter de schermen.
Wat doet eGENTIC?
Soufiane Chehtite ‘Wij zijn een wereldwijd gespecialiseerd in leadgeneratie en marketingdiensten, en we zijn de drijvende kracht achter het succes van talloze bedrijven. Wij verzamelen waardevolle leads voor organisaties die op zoek zijn naar potentiële klanten. Onze expertise ligt in online marketing en advertenties, en we werken samen met diverse branches en marktsegmenten.”
Hoe groot is jullie customercontact team?
‘Wij hebben een team van meer dan 100 werknemers, waarvan er 8 personen in ons customercontact center werken.”
Wat is de grootste uitdaging voor jullie customercontact team?
“Het is best uitdagend om de verschillende behoeften van onze leden op elkaar af te stemmen en een beleid te vinden dat voor iedereen werkt. We moeten ons ook continu aanpassen aan veranderende marktomstandigheden, technologische ontwikkelingen en economische veranderingen. Da’s een must als je relevant wil blijven.”
Wat is volgens jou het grootste vooroordeel over werken in een contactcenter?
“Waarschijnlijk dat het een eentonige en weinig lonende baan is. Ik kan je verzekeren, dat is het nooit.”
Waarom ben jij lid geworden van Customer Contact?
“Om zoveel redenen. Maar op één zet ik toch ‘best practices uitwisselen’. Door ervaringen uit te wisselen met andere leden, kan je zelf stappen zetten. Operationeel, maar ook qua innovaties. Ik kijk er echt naar uit om nieuwe dingen te ontdekken.”