Jij bent uitgenodigd voor een exclusief moment. De première van het eerste Customer Contact & CXForum Congres op 30 november.
En voor 1 dag maken we van onze people business eens een ‘show business’. Want onze sector zit boordevol sterren. Toch, directeur Hans?
Het thema dit jaar is Stars of Customer Contact. Waarom?
“Bij Customer Contact zijn we ervan overtuigd dat de echte sterren van onze sector de klantcontactmedewerkers zijn. En die stars willen we op 30 november laten shinen, letterlijk. We gaan nog niet alles verklappen, maar je kan op ons congres een aantal van je medewerkers tegenkomen, ook op het podium. Hollywood-stijl.”
Het programma is nog niet bekend... maar kan je al een tipje van de sluier lichten?
“Net zoals elk jaar leggen we de lat hoog, dus verwacht je opnieuw aan inspirerende sessies. We zijn in volle onderhandeling met… nee, ik ga nog niks verklappen. Ik kijk trouwens enorm uit naar de resultaten van Let’s FAQ de klantendienst, ons employee experience onderzoek. Die resultaten stellen we op het congres in primeur voor.”
Wat maakt het Congres zo bijzonder voor jou?
“Het is ons grootste evenement. En hoewel het elk jaar waanzinnig veel werk is, kijk ik er toch weer keihard naar uit. Het geeft energie om met zoveel mensen te ontmoeten, te horen wat hen bezig houdt.”
Jullie gaan dit jaar voor een nieuwe locatie. Vanwaar de verhuis?
“We zaten bij Technopolis stilaan tegen onze maximumcapaciteit en we willen graag blijven verrassen. Voor ons was een centrale locatie erg belangrijk. OFF in Waver biedt een goeie bereikbaarheid, veel parking en er zit een hotel aan het evenementencomplex. En dus mag je je verwachten aan superlekkere (en gezonde!) catering, op twee verdiepingen zelfs. Laat dat extra werk maar komen, 30 november wordt sowieso weer genieten!”
SPONSOR VAN DE STERREN
Presenteer jouw bedrijf als partner van dit toonaangevende event en inspireer mee een hele generatie ‘Stars of Customer Contact’. Verschillende pakketten beschikbaar. Ook case presentaties mogelijk.