Home

Customer Contact & CXForum

A good customer experience starts with a great customer contact.

Customer Contact & CXForum is een groeiende business community van customer contact en cx professionals in alle mogelijke rollen. Samen met onze partners willen we antwoorden bieden op de uitdagingen van onze sector. We willen inspireren en kennis delen. We willen de stem zijn van de meer dan 200.000 sterren die in onze sector werken en ervoor zorgen dat zij gehoord worden en de erkenning krijgen die ze verdienen.

Word lid

Dag van de Customer Contact medewerker


CC_header_websiteNL

AGENDA

Agenda icoon Agenda feed

Volg de instructies en gebruik onderstaande url.

https://www.customercontact.be/l/nl/meeting2/calendar/0520cd78-5357-4f74-8cbb-1298c47a14c7/ical
Google Agenda Microsoft Office 365 / Outlook.com Apple / iCloud Agenda
  1. Heverlee

    Nieuwjaarsreceptie - free event

    met de nu al legendarisch ‘Slimste Mens’-achtige Quiz 

  2. Studiereis Berlijn ism de Klantenservice Federatie

    Met een bezoek aan de CCW 2025 vakbeurs

  3. Heverlee

    Customer Experience Battle 2025

    Schuilt er een Gouden Giraf in jouw team?

  4. Save the date: Engage & Empower (EX en CX)

    Hoe hou je de motivatie van je medewerkers hoog?

  5. Save the date: AI Business event

    AI in Action: De Toekomst van Klantcontact

Leden beleven meer. Word ook lid.

Dit doen wij voor onze leden

Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en onze mensen. Op elk niveau. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top. Hoe meer leden, hoe luider onze stem.

Inspiratie op maat van je sector

We houden de vinger aan de pols van wat er speelt én spelen daar onmiddellijk op in. Met workshops, verrassende keynotes en thema-events. 

Kennis is om te delen

Samen word je sterker, slimmer, veerkrachtiger. Daarom organiseren we momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden. 

 

Blijf op de hoogte

Abonneer je nu op de maandelijkse nieuwsbrief van Customer Contact & CXForum en krijg maandelijks boeiende interviews, gedetailleerde eventinfo en zo veel meer in je mailbox.

SECTORNIEUWS

  1. Digi: een nieuw lid van Customer Contact &CXForum én vooral een nieuwe speler op de Belgische telecommarkt

    Digi: een nieuw lid van Customer Contact &CXForum én vooral een nieuwe speler op de Belgische telecommarkt

    Ons eerste interview van het jaar is met de nieuwkomer van het jaar: Digi - spreek uit <didji> zoals ‘digital’ in het Engels. Digi is de langverwachte, vierde Belgische telecomoperator die de duidelijke ambitie heeft om de markt stevig wakker te schudden. We praten met Maike Schoutteten, de contact center manager. 

    Lees meer
  2. Even onze Raad van Bestuur voorstellen

    Even onze Raad van Bestuur voorstellen

    Maak alvast even kennis met hen

    Lees meer
Toon alle nieuwsberichten

Premium Partners

logos_reeks_2025_2.jpg