🐣 Een lente vol (nieuwe) events
 

Wij broeden op een plan…🐣

 

Hallo!

De lente liet zich al voelen, dus reden genoeg om naar buiten te komen. En als het niet voor een frisse neus en eerste zonnestraal is, dan wel voor een pak verfrissende inzichten, use cases & wetenschappelijke resultaten.

Want op 16 april is er die allereerste Engage & Empower, hét employee experience event voor de customer contactsector met:

  • De 1e resultaten van Let’s FAQ de klantendienst, deel II
  • 3 prangende noden voor elke customer contactmedewerker anno 2024
  • 3 keynote speakers die je oplossingen aanreiken voor jouw teams

En vooral: met jou en je collega’s, toch?

We broeden ook op een hoop nieuwe events. En sorry managers, medewerkers only! Zoals een Access All Areas voor teamleden, eens een dagje in een ander customer contactcenter mogen meelopen… Ja, allemaal bovenop onze vaste Dag van de Customer Contact Medewerker.

Want zonder medewerkers geen customer contact!

Hans, Tom, Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

Gezocht: Collega's met een verhaal!

Heeft jouw collega of medewerker een uitgesproken mening over werken in een customer contactcenter? Of een bijzondere achtergrond of wild plan? Stuur dan hun gegevens door en we laten ze graag aan het woord in de volgende nieuwsbrief.

Mailen maar naar sandra@customercontact.be

 

Moet je bijzijn!

 
 
 

Kennis delen

 

5 CX trends die je nu moet weten

Onze premium partner Zendesk lanceerde onlangs een razend boeiend trendrapport. Wij haalden er 5 trends uit die je zeker moet lezen als Customer Contact-lid.

5 x boeiend!
 

Topcollega’s

 
 

Focus op: onze medewerkers

 
 

Update

 

Proximus pakt Gouden Giraf 2024

Onze Customer Experience Battle 2024 was een dag om niet snel te vergeten. Zeker niet voor Team Proximus. Zij wonnen de battle. En dat betekent: zij krijgen een Gouden Giraf, wij krijgen een interview. Juist hé, Mehe?

Winnaar 2024

Speech! Speech!