We zijn nog even aan het nagenieten van alle enthousiaste reacties op het Customer Contact Congres van 20 november (check out the aftermovie here) maar intussen kijken we toch vooral ambitieus vooruit: focus op 2025!
In bijlage vinden jullie alvast onze indrukwekkende activiteitenkalender met een mooie combinatie van super-interessante talks (bv Books & Babbels, 14.10), fun-netwerkactiviteiten (bv. onze Nieuwjaarsreceptie met Slimste Mens Quiz, 30.01) en Expert Workshops, Masterclasses & Visits (bv ons Access All Areas Program met oa een bezoek aan Mazda Motors, 16 dec).
Ben je al Customer Contact & CXForum lid, dan kan je beginnen met watertanden!
Ben je nog géén lid? Bekijk dan zéker de aftermovie en onze 2025-kalender en je zal niet meer twijfelen. Je maakt jezelf en je organisatie slimmer, je maakt onze sector sterker en je houdt een stevige vinger aan de pols. Want niet alleen via de activiteiten maar ook via onze website en newsletter, blijf je helemaal op de hoogte van nieuwe trends en wetgeving in onze sector.
Ook lid worden? Niet twijfelen dus: doen!
Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren via mail of telefoon.
Samen maken we onze sector sterker én 2025 een pak interessanter!
Namens Customer Contact en CXForum,
Sandra Rens