Dag beste lezer
De customer contact-medewerkers van DHL, N-Allo, 24+, WEngage, Colruyt group, VDAB, Mazda Motors, Octa+ , Möbius, Pidpa, ... krijgen op donderdag 19 september een verrassing van formaat. Hun leidinggevende belt ze persoonlijk op om hen te bedanken voor hun inzet voor het bedrijf!
Waarom op donderdag 19 september? Het is dan de Dag van de Customer Contact Medewerker.
Belt u op 19 september ook persoonlijk uw customer contact-medewerkers op om hen te bedanken?
Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 19 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent bij N-Allo in Mechelen. Naast twee inspirerende sprekers en een ontmoeting met andere CxO’s is er ook een pop-up customer contact center.
Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job. De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen.
Schrijf uw leidinggevende hier in voor het ontbijt.
Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking!
Sandra