Achtste Dag van de Customer Contact-medewerker op 19 september

Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt

 

Dag beste lezer

De customer contact-medewerkers van DHL, N-Allo, 24+, WEngage, Colruyt group, VDAB, Mazda Motors, Octa+ , Möbius, Pidpa,  ... krijgen op donderdag 19 september een verrassing van formaat. Hun leidinggevende belt ze persoonlijk op om hen te bedanken voor hun inzet voor het bedrijf!

Waarom op donderdag 19 september? Het is dan de Dag van de Customer Contact Medewerker.

Belt u op 19 september ook persoonlijk uw customer contact-medewerkers op om hen te bedanken?

Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 19 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent bij N-Allo in Mechelen. Naast twee inspirerende sprekers en een ontmoeting met andere CxO’s is er ook een pop-up customer contact center.

Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job. De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen.

Schrijf uw leidinggevende hier in voor het ontbijt.

Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking!

Sandra

 

Programma 19 september 2024

  • 8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
  • 8.20u: Welkom door Customer Contact & CXForum en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo
  • 8.30u: Keynote door Annic Bosmans, CEO Randstad BE
  • 9.10u: Keynote door Prof. Johan Deklerck "Integraal en posi;ef aan de slag met agressief klantengedrag"
  • 9.50u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen (Ingang via Bar Marie)