Verruim je netwerk én je geest

Hallo zomer?

Omdat de zon maar niet wil schijnen, pakken Customer Contact & CXForum deze zomer uit met dit extra stralende aanbod voor jou.

Word voor 31 augustus lid van onze sectorfederatie en ontvang…

  • 50% korting op je lidgeld (waarde 500 euro of meer)
  • een gratis ticket voor ‘Gamechangers in Customer Contact’, ons jaarlijkse Customer Contact Congres

Samen is dat een korting van minstens 1.000 (!) euro. Dat is dus een sterk verminderde prijs, zònder dat we onze kwaliteit en voordelen verminderen. Als lid geniet je hier altijd van een professionele ondersteuning, inspiratie en toegang tot een immens netwerk. Deze zomer krijg je dus niet alleen 1.000 euro korting, je krijgt er in één klap 100.000 contactcollega’s bij.

 

ALTIJD ZEKER ALS LID

  • Bekrachtigen van jouw belangen

Wij verdedigen de belangen van onze sector en van jou. Van het kabinet van Consumentenzaken tot de Europese top.

  • Inspiratie op maat van je sector

 Met workshops, verrassende keynotes en thema-events.

  • Kennis is om te delen

We organiseren momenten en platformen om kennis te delen tussen onze leden.

 

GRATIS NAAR GAMECHANGERS IN CUSTOMER CONTACT

Laat je op 21 november inspireren door de verhalen van bekende keynote speakers, ontmoet nieuwe contacten en toast met een frisse lading award-winnaars. Allemaal tijdens ons jaarlijkse Customer Contact Congres 2024.

En jij kan er gratis bijzijn. Als je voor 31 augustus lid wordt van Customer Contact & CXForum, ontvang je een gratis ticket ter waarde van 369 euro.

 

JE BENT AL LID? LET OP…

Je kan nu aan early bird tarief je tickets bestellen voor het Customer Contact Congres (21 november). In plaats van 369 euro, betaal jij nu tijdelijk maar 223 euro. Een korting van 33%, dat laat je toch niet liggen?