Zij die er vorig jaar bij waren, weten het. Maar we frissen toch heel graag even jullie geheugen op. Het Customer Contact Congres 2023 was het eerste dat onze hele sector samen bracht, écht samen bracht. En we mogen in alle bescheidenheid zeggen: het congres was een ’instant benchmark’.
‘Hier kom je niet alleen geïnspireerd buiten, maar ook blij,’ getuigde één van de meer dan 250 deelnemers achteraf. Een spannende mix van super interessante keynotes zoals het heel krachtige verhaal van Sebastien Bellin over de hoe inzichten uit zijn persoonlijke ervaring zijn manier van leven beïnvloeden.
Naast inspirerende keynotes deden we ook nieuwe inzichten op. Tijdens de keynotes kregen we een volstrekt unieke inkijk achter de schermen van heel wat bedrijven.
Maar het Congres gaat over meer dan nieuwe inspiratie en inzichten: het is ook het enige event waar je al je sectorgenoten ontmoet in een sfeer die ‘highly professional’ maar tegelijk warm en menselijk is. Een beetje zoals onze sector zelf! Highly recommended dus!
U snapt: 2023 was een unieke ervaring. En we overdrijven niet als we zeggen: 2024 wordt ‘next level’. Een internationale line-up van keynote speakers, 12 boeiende bedrijfscases met oa Neuhaus, VAB, Carglass, I-mens, Mediahuis, Krëfel, Memo, ...
Doe daarbij nog de unieke sfeer tijdens de Award Ceremony, de lunch en de gezellige ambiance tijdens het afsluitende network event en u begrijpt waarom quasi alle congresdeelnemers van vorig jaar al ingeschreven zijn! En u?
Het volledige ‘Gamechangers’-programma en de inschrijvingspagina vindt u hier. En wij zien u daar! Dat wil zeggen: op 21 november in het verrassende Off Meeting resort in Waver.
Wij kijken er al naar uit u daar te verwelkomen.
Sandra Rens