En nee, het is niet A.I.
 

It’s (still) a people business

 

Hallo!

Altijd maar meer schermen, kabels, knopjes. En toch blijft het belangrijkste in je customer contactcenter: je medewerkers.

 Daarom plaatsen we als federatie dit jaar de customer contactmedewerker volop in de kijker. Want in een sector die nog te negatief wordt gepercipieerd, maken zij het positieve verschil.

 Zetten we nu al op de planning:

  • we lanceren een sterke PR-campagne en video (mogen we bij jou filmen?)
  • een brainstorm met de winnaars van de 1e Customer Contact Awards
  • doe (opnieuw) mee met onze grootschalige sectorbevraging Let’s FAQ de klantendienst
  • beleef het eerste Employee Experience Event voor de contactsector op 16 april

En dat is nog maar het begin, beste mensen!

Tot snel?

Hans, Tom, Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

Cameraploeg op jouw vloer?

Customer contactmedewerkers kunnen meer dan de telefoon opnemen.

Om hun veelzijdigheid op een dynamische manier in de verf te zetten, plannen we als sectorfederatie een PR-campagne met een knipoog.

En daar hoort een filmpje bij. Mogen we bij jouw customer contactcenter komen filmen? Mail dan naar sandra@customercontact.be

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Vrienden van Customer Contact

 

Vrrrrrrrrooommm?

Er staat hier al de hele tijd iets te ronken naast ons oor… Ah, ‘t is Mazda. Ook dit toffe team met de strakke bolides is nu deel van Customer Contact. We stapten met hen in voor een Carpool Interview.

Team Mazda

Take a ride >
 

Focus op: Let’s FAQ de klantendienst

 
 

Update

 

Waarom zou je dat doen?

Een onderzoek dat een kwartier van je tijd inneemt: what’s in it for me? Heel wat blijkbaar. CEO Wim Van de Velde van N-Allo nam vorig jaar deel met zijn equipe en de resultaten zijn nog altijd bepalend voor zijn werking. Wim, vertel!

Wim klein

Tell us more >