Zorg dat jij niet te laat bent.
 

Let’s FAQ de klantendienst!

 

 

Dag beste lezer

Recent lanceerden we Let’s FAQ de klantendienst. De grootste onafhankelijke bevraging rond welzijn en employer experience in contactcenters, opgesteld door de KULeuven.

Ondertussen hebben al heel wat collega’s zich ingeschreven. Super!

De voordelen van Let’s FAQ de klantendienst zijn dan ook groot:

  1. Voor het eerst krijg je een globale kijk op welzijn en employer experience binnen onze sector.
  2. De clichés over ‘werken bij de klantendienst’, zijn die wel waar? We kunnen ze nu objectief in kaart brengen (en er iets aan doen).
  3. Vergelijk de antwoorden van jouw contactcenter met de nationale scores en definieer de verbeterpunten. 

Mis dit momentum niet voor onze sector (en jouw contactcenter). Doe vandaag nog mee met jouw team aan Let’s FAQ de klantendienst.`

Op het Customer Contact Congres licht Prof. dr. Yves Van Vaerenbergh de resultaten toe. Hij biedt je inzichten in de opmerkelijkste cijfers en opent perspectieven voor de toekomst van onze sector.

Wij zijn alvast zeer beniewd naar de resultaten.

Hans, Tom, Sandra

 

PS Herbekijk het webinar van  27 juni en kom alles te weten over de unieke enquête en hoe jij kan deelnemen.