Nodig je CxO uit voor het meest inspirerende ontbijt van het jaar

Dag van de Customer Contact Medewerker 2024

De voorbereiding van de Dag van de Customer Contact Medewerker is in volle gang. Meer dan ooit gaan we 'customer contact' echt laten leven in elk bedrijf.

Tal van bedrijven en organisaties zetten op donderdag 19 september hun team in de spotlights.

De CxO speelt daarbij een belangrijke rol. Zo gaan de CxO’s van Wengage, N-Allo, Pidpa, Proximus, DHL, Colruyt Group, Vdab, Mazda Motors, Octa +, 24 plus, Möbius en tientallen andere ondernemingen hun Customer Contact medewerkers bellen om hen persoonlijk te bedanken!

Zo krijgen zij de waardering die zij het hele jaar door aan anderen geven. Deze CxO-belcampagne vindt plaats op 19 september tijdens een CxO Ontbijtseminar.

Een betere motivatie voor je Customer Contact-team bestaat niet.

Sandra

 

 

Programma 19 september 2024

  • 8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment
  • 8.20u: Welkom door Customer Contact & CXForum en gastheer Wim Van de Velde, CEO N-Allo
  • 8.30u: Keynote door Annic Bosmans, CEO Randstad BE
  • 9.10u: Keynote door Prof. Johan Deklerck "Integraal en positief aan de slag met agressief klantengedrag"
  • 9.50u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contactcenter en bellen hun medewerkers op om hen te bedanken

Locatie: N-Allo, Stationsstraat 55, 2800 Mechelen (Ingang via Bar Marie)

 

TIP

 

Richt je IVR die dag zo in dat klanten weten dat ze de medewerker die ze aan de lijn krijgen, mogen feliciteren. En vergeet niet om zelf een traktatie te voorzien!