Het ‘Game Changers’-thema dat we dit jaar kozen voor ons Congres, slaat enorm aan. De interesse is groot en het aantal inschrijvingen tikt stevig aan. Eigenlijk ook niet te verwonderen met zo’n straf programma van internationale allure.
Anders dan vorig jaar trappen we op 21 november af met twee keynotes. Naast de opening keynote waarin Isabel Baert ons -letterlijk en figuurlijk- trakteert op haar unieke insights als CEO van Neuhaus, is er de razend boeiende case van NTT Data en Mediahuis. #NietTeMissen
Daarna pakken we uit met 3 opeenvolgende half-uur break-out sessies van telkens 4 cases. Twaalf ‘inside stories’ over hoe zij de uitdagingen van vandaag succesvol aanpakken. Twaalf Use Cases u gebracht door Orion, Verint, Genesys, Quandago, Cisco, Content Guru, Zendesk, DDM, Enghouse Interactive, Telenet, Sabio en Proximus
Na een uitzonderlijke lunch allemaal samen, wordt het oren spitsen voor het hoofdprogramma:
3 topauteurs, 3 top speakers, 3 nieuwe boeken. Even voorstellen:
- Kim Jansen ‘Generatiemanagement'Future-proof met alle generaties'
- Joeri Van den Bergh ‘Navigating the Future of Customer Service with Generation Z’
- dr. Rudy Moenaert ‘The Fine Art & Science of Customer Leadership’
Afsluiten doen we met onze jaarlijkse ‘Stars of Customer Contact’-award en in schoonheid afronden doen we met onze gezellige netwerk drink/babbel. Het volledige programma vindt u alvast hier.
Niet te verwonderen dat het storm loopt bij de inschrijvingen. Verzeker u dus van een ‘seat at the table’ en schrijf vandaag nog in.
We kunnen niet wachten om u op 21 november in Waver te verwelkomen.
Sandra Rens