Betover je collega’s met een persoonlijke ervaring 🧙
 

Vergeet die zomer, laat september maar komen!

 

Hallo!

De zomer moet nog volop beginnen, maar wij kijken nu al uit naar september. En wat specifieker: 19 september. Waarom? Het is dan…

DAG VAN DE CUSTOMER CONTACT MEDEWERKER

Natúúrlijk staat dit in je agenda. Je zocht gewoon nog een leuke manier om je medewerkers te bedanken? 😉Wel, wij hebben een plannetje (alweer!): plaats die dag op je IVR een boodschap waarbij je jouw bellers vraagt om de medewerker aan de lijn proficiat te wensen met ‘zijn’ dag.

En misschien ben jij die beller wel! Want we organiseren opnieuw ons CxO-ontbijt. En een Summer BBQ. En een Tech Event. En er is weer een nieuw lid. Ja, hier bougeert wat! 

Sandra 

 

Laat meteen van je horen…

 

De Tafel van Customer Contact & CX Forum

Innovaties en veranderingen razen aan een sneltempo voorbij. Een té snel tempo. Daarom gaan Customer Contact & CX Forum vier keer per jaar op de rem staan voor een pitstop. Nu ja, eerder een referentiepanel. Daarin willen we vooral luisteren. Hoe kijk jij naar de vele uitdagingen van de sector? Welke events moeten er zeker komen? Mail naar Sandra en neem plaats aan onze tafel.

lunch congres

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Premium partner in de kijker

 
 

Topcollega’s

 

Ons ledenbestand breidt uit. HalloMonizze! Zij maken de lunchpauze van werknemers een stukje aangenamer dankzij maaltijdcheques. En dat is dan nog maar één deel van hun activiteiten. Wij dachten zo: “Monizze en Customer Contact & CX Forum? Cheque!” 😀

 

Update

 

De (werk)liefde voor onze sector groeit

“Telecom & contactcenters? Hmmm, die swipe ik rechts!” Wie een relatie zoekt met zijn werkvloer, zit goed bij onze sector. Dus op een job-Tinder zou dat zeker een match zijn. Al blijft de perceptie bestaan dat dit vaak een ‘verstandshuwelijk’ is (“makkelijk en brengt veel op”) of dat het in-between-lovers is (“ik doe dit tot ik iets anders vind”).

In de prullenbak!

Maar klopt die perceptie wel? Randstad onderzocht recent hoe aantrekkelijk verschillende sectoren worden gevonden. Wat blijkt? Met een vierde plaats kronen we ons tot één van aantrekkelijkste werkgevers. En of we trots zijn!

Volgens het onderzoek is onze sector bovendien de sterkste stijger. We zijn dus op goede weg en waarom niet omhoog blijven kijken… Is dat nu nr.1 dat we daar zien?

GEEN TIJD OM TE LEZEN…?

Hoor de onderzoeksresultaten dan live uitgelegd door Randstad zelf op ons CxO-ontbijt (19 september). Zo ontdekt u, met een croissant en een kop koffie, die prachtresultaten van onze sectoren.

Ontdek het onderzoek LIVE
 

Extra Wist-je-Datjes

 

Een levensechte award voor een virtuele tool

Ja, (h)Allo’kes!!!! N-Allo keerde met een prijs in de categorie "digital-data-AI" terug van de One Retail Innovation Awards 2024. En dat voor de ontwikkeling van haar virtuele assistent. #trots #wateensector

logo-nallo-default-retina

Als helden onthaald

Proximus, onze Gouden Giraffen 2024, beleefden een leuke verrassing toen ze terugkeerden naar hun werkplek. Onder luid applaus werden deze winnaars van de Customer Experience Battle bij hun eigen bedrijf onthaald. En daar hoort natuurlijk een glaasje bij! En een zalig dinertje achteraf.

etentje bij Proximus