Happy New Year!

 

Beste Customer Contact fans,

2025 belooft alvast een spannend en goed gevuld Customer Contact & CXForum jaar te worden! Allereerst verwelkomen we -heel symbolisch- deze maand een nieuwe voorzitter. Daarnaast hebben we een paar straffe nieuwe leden waarvan we de eerste graag deze maand aan jullie voorstellen. En er is onze stevig gevulde eventkalender met uiteraard ons congres én nieuw in ons aanbod: de Customer Contact Master Classes.

Maar eerst en vooral: welkom Katia Battheu! Katia is directeur Customer Service Center bij Proximus én sinds 8 januari onze nieuwe voorzitter voor de komende 3 jaar. Een straffe madam met tonnen ervaring, een heldere visie en frisse ideeën.

 Ik kijk er dan ook met veel ‘goesting’ naar uit om met haar en de hele raad van bestuur Customer Contact & CXForum verder uit te bouwen tot een stevige en invloedrijke sectorfederatie. Let’s go!

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 

Welkom Katia!

Katia werd unaniem en met luid applaus verkozen door de hele raad van bestuur nadat de vorige voorzitter, Bert Vanmanshoven, zijn mandaat had neergelegd aangezien hij nieuwe horizonten opzoekt buiten de sector.

We stelden Katia uiteraard al voor op linkedin. Maar misschien ben jij wel nieuwsgierig naar haar plannen en ambities? Shoot! 

Katia Battheu

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Nieuw lid in de kijker: DIGI

 
 

Update!

 

Vernieuwde Raad van Bestuur

Een sectorfederatie als de onze staat of valt met het het engagement en het enthousiasme van haar leden. Dat bleek nog maar ‘s aan de opkomst op ons congres. En dat blijkt telkens op onze raad van bestuur van 11 gemotiveerde top professionals. 

Maak hier alvast even kennis met hen.
 

Onze premium partners

 

Ben jij al lid?

 

Mocht u nog geen lid zijn van Customer Contact & CXForum en mocht u na het lezen van deze newsletter toch nog twijfelen? Dan raden wij u aan onze event kalender even in te kijken. Dan bent u meteen overtuigd! 

Lid worden kan in een paar klikken