De inschrijvingen voor de ‘Stars of Customer Contact’-awards zijn afgesloten. Een verrassend hoog aantal teamleaders schreven hun strafste teamtoppers in voor één van de zes categorieën: Empathie, Teamplayer & fun, Communicatie, Efficiëntie, Creativiteit en Extra Mile. De jury stond deze week dan ook voor een extra zware taak. Maar de knopen zijn doorgehakt. De Stars zijn toegekend en staan te blinken, klaar voor de uitreiking op 21 november.
Maar ook voor het congres zelf blijven de inschrijvingen gestaag binnenlopen. Niet te verwonderen met z’n topnotch programma. Om te beginnen vijf high level key note speakers: Isabel Baert bijt de spits af met een unieke kijk achter de schermen van Neuhaus waar ze CEO is. Verder 3 topauteurs Kim Jansen, Joeri Van den Bergh en Prof.dr. Rudy Moenaert. En tenslotte de absoluut niet-te-missen case van NTT Data en Mediahuis. Deze 5 zijn eigenlijk al redenen genoeg om meteen in te schrijven.
Maar er volgen er nog 12. Twaalf topspecialisten laten, in 3 break out sessies, onder de motorkap van hun bedrijf kijken: hoe zetten zij technologie -en meer specifiek AI- in als complementaire tool om de menselijke kant van hun klantenservice nog smoother en efficiënter te maken.
Het wordt moeilijk kiezen tussen: Verint, Carglass samen met Genesys, Quandago, Telenet ism VAB, Memo ism Sabio, i-mens samen met Cisco, Proximus, Content Guru, Enghouse Interactive, Zendesk, DDM en Krëfel samen met Orion Intelligence. U ziet het thema ‘Game Changers’ van dit jaar is niet toevallig gekozen.
En dan is er nog de exquise lunch, de jaarlijkse ‘Stars of Customer Contact’-award ceremonie uiteraard en onze afsluiter: een netwerk drink/babbel waar u kunt ‘mingelen’ met sprekers en concullega’s.
Voor wie nu toch nog twijfelt: hier is alvast het volledige programma. En daar kunt u ook meteen inschrijven.
We kijken er alvast naar uit om u op 21 november in Waver te verwelkomen.
Sandra Rens