Achtste Dag van de Customer Contact-medewerker op 21 september

Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt

 

Dag beste lezer

U bent het ongetwijfeld met ons eens: de klantcontact-medewerkers in uw bedrijf hebben een uitdagende job. Ze verdienen onze appreciatie dubbel en dik, zeker in deze hectische tijden. Daarom organiseren we speciaal voor hen de Dag van de Customer Contact-medewerker op 21 september.

Zet uw Customer Contact-medewerkers in de bloemetjes

Verras uw medewerkers op 21 september met een leuke attentie en toon zo dat u hen waardeert!

Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt

We nodigen één of meerdere leidinggevenden graag uit voor ons CxO-ontbijt naar aanleiding van de Dag van de Customer Contact-medewerker. Het ontbijt vindt dit jaar plaats bij WEngage in Diegem. Merijn te Booij, General manager of the Employee Engagement Solutions Business Unit van Genesys, geeft die ochtend ook een keynote: future of contact centers and the role of the agent/advisor.

Na de keynote kan uw leidinggevende naar goede gewoonte enkele medewerkers van jullie eigen contactcenter bedanken in ons pop-up contactcenter.

Schrijf uw leidinggevende hier in voor het ontbijt.

Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking!

Hans, Tom, Sandra

 

Programma 21 september

 

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment

8.20u: Welkom door Customer Contact en gastheer WEngage

8.30u: Keynote Merijn te Booij, Genesys: Future of contact centers and the role of the agent/advisor

9.15u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers op om het te bedanken

9.45: Netwerkmoment 

 

Locatie: WEngage, Woluwelaan 158, Diegem