Dit is voor jou en je collega’s.

WAUW! PROFICIAT! BEDANKT-MERCI-THANKS!

 

Hallo!

Ja, vandaag begint de herfst enzo, maar dat verbleekt allemaal in het niets bij: VANDAAG IS JOUW DAG!

Want we vieren jouw Dag van de Customer Contact Medewerker. Er kwamen al heel wat CxO’s naar ons pop-up callcenter om collega’s persoonlijk te bedanken. Maar mocht jij geen telefoontje gekregen hebben door tijdsdruk, geloof ons op ons erewoord:

🙌Jij bent fantastisch, customer contact collega!🙌

Nous célébrons la Journée des employés en customer contact. De nombreux CxO's sont déjà venus dans notre centre de contact pop-up pour remercier leurs collègues en personne. Mais si vous n'avez pas reçu d'appel par manque de temps, prenez notre parole d'honneur :

🙌Vous êtes fantastique, collègue du customer contact🙌

En daarom hebben we fantastische initiatieven voor je klaarstaan deze herfst (want die begint dus ook vandaag). Je ontdekt ze allemaal in deze nieuwsbrief.

Hans, Tom, Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

Managers en team leads, dit is voor jullie!

Ook op het Customer Contact Congres zetten we onze topcollega’s in de schijnwerpers. Daarom roepen we alle managers op om hun teamtoppers te nomineren.

Kies jouw categorie

Je kan voor verschillende categorieën insturen én je mag collega’s voor meerdere categorieën nomineren. Inderdaad, je kan dus ELK teamlid nomineren ;-)

  1. Empathie: deze collega luistert empathisch naar elke klant

  2. Teamplayer & fun: deze teamie zorgt altijd voor goede vibes en fun op de werkvloer

  3. Communicatie: hij/zij blijft in elke situatie klant- en oplossingsgericht communiceren

  4. Efficiëntie: een haviksoog voor detail, waanzinnig stipt, altijd efficiënt

  5. Creativiteit: problemen? Voor deze collega zijn dat kansen voor originele oplossingen!

  6. Extra mile: deze flexibele collega is altijd bereid tot dat extraatje voor de klant

Mail hun namen en waarom ze moeten winnen naar sandra@customercontact.be en onze jury doet de rest.

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Save the date

ZIT JIJ STRAKS IN LONDEN?

Op 21 november staat er in Londen een chique tafel gedekt met daarop het naamkaartje ‘Customer Contact’. En dat op de befaamde ECCCS Awards. Wil jij deze show live beleven, straffe cases ontdekken en internationaal netwerken?

Yes, I do! 

 

SECTOR UPDATE OVER DO NOT CALL ME

Do Not Call Me, zegen of vloek? Dat laten we in het midden, maar onze experts geven op 19 december wel een update rond de nieuwe wetgeving. En daarin is nogal wat veranderd. Meer details in onze volgende nieuwsbrief, maar reserveer alvast de datum!

 

 

Topcollega’s!

 

Ja, hallow’kes!!! Het Belfius contactcenter is maar liefst 3 keer finalist voor de ECCCSAwards in London. Ze zijn genomineerd als Best Employee Experience (Small), Best Customer Experience (Small Team) en Contact Centre of the Year. Wil je meevieren? London is just around the corner en we hebben nog plaats aan onze tafel!

 

Vrienden van Customer Contact: eGENTIC

 

340 Egentic
Het is al zo’n zalige dag (yes, Dag van de Customer Contact Medewerker!) en dan mogen we nog vieren dat er nieuwe leden bij Customer Contact zijn aangesloten, zoals eGENTIC. En nieuwkomers verwelkomen we graag met een vragenrondje.

Lees het interview
 

Focus op: de eerste Customer Contact Awards

 

De jury verklapt haar criteria

Die 6 nieuwe awards zijn er voor de echte topcollega’s. Uitblinkers op hun eigen manier. Onze jury legt uit waarop ze vooral zullen letten.

Zo win jij ook
 

Premium Partners