… voor we smullen van een inspiratievol 2024
 

PAUZE NA EEN PRODUCTIEF 2023

 

Hallo!

Aan het einde van een jaar dat in fast-forward voorbij vloog, drukken wij nu even op pauze. Want amper enkele maanden geleden smolten Customer Contact en CXForum samen en daarbij kozen we niet voor een ‘rustige start’. We gingen er meteen volop voor, samen met jou. En dat leverde inspirerende momenten op.

Het hoogtepunt was ons Customer Contact Congress, waar de Stars of Customer Contact schitterden. Was je erbij, als bezoeker of sponsor? Jouw ster straalt op onze walk-of-fame.

Maar er was ook Let’s FAQ de klantendienst, ons groots onderzoek met straffe inzichten. We hebben al concrete plannen en projecten klaarliggen om hiermee verder te gaan. Je ontdekt ze snel!

En nu… vóór ook 2024 als een raket uit de startblokken schiet, even pauze en genieten van fijne feestdagen.

Hans, Tom, Sandra

 

Laat meteen van je horen…

 

PLAN MEE MET CUSTOMER CONTACT

De agenda voor 2024 zit al gezellig vol inspirerende momenten. Je vindt onze uitgestippelde kalender hier:

agenda 2024

Wil je nauwer betrokken zijn bij onze werking? Graag één of meer events uitwerken? We zeggen ‘ja’ op alle hulp die zich aanbiedt! Contacteer snel Sandra en bespreek met haar in welke mate jij betrokken wil/kan zijn.

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Topcollega’s!

 

Customer_contact_2023-0189

Zes collega’s uit onze sector zijn sinds 31 november celebrities. Want niet iedereen wint zomaar een Customer Contact Awards.

Proficiat Margot, Vera, Mansour, Sarien, Ludivine en Stephanie!

 

Vrienden van Customer Contact

 

Is het ons vijfsterren-Congress? De intrigerende resultaten van onze enquête? Ons ambitieus programma? Redenen genoeg om lid te worden bij Customer Contact. En dat is ook exact wat deze collega’s deden in december:  Stad Hasselt, Orange Business & Monizze. Welkom!

400 Stad Hasselt400 Orange Business400 Monizze

 

Focus op: Access All Areas

 
 

Save-the-date

 

Stel nu je teams samen

Ook dit jaar nemen teams & bedrijven het tegen elkaar op in de Customer Experience Battle. De inschrijvingen zijn nog niet open, het event is pas 24 maart, maar… misschien wil je niet tot dan wachten om jouw dreamteam samen te stellen? 😉