Achtste Dag van de Customer Contact-medewerker op 21 september

Stuur een leidinggevende naar ons CxO-ontbijt

 

Dag beste lezer

De customer contact-medewerkers van DHL, De Stroomlijn, N-allo, 24+, ITZU, WEngage ... krijgen op donderdag 21 september een verrassing van formaat. Hun CEO belt ze persoonlijk op om hen te bedanken voor hun inzet voor het bedrijf!

Waarom op donderdag 21 september? Het is dan de Dag van de Customer Contact Medewerker.

Belt u op 20 september ook persoonlijk uw contact center-medewerkers op om hen te bedanken?

Hoe dat praktisch verloopt? U bent op donderdag 21 september van harte welkom op een CxO-ontbijtevent bij WEngage in Diegem. Naast een inspirerende spreker van Genesys en een ontmoeting met andere CxO’s is er ook een pop-up contact center.

Reken maar dat uw customer contact-medewerkers aangenaam verrast zullen zijn door uw telefoontje die dag. Als ambassadeurs van uw bedrijf verdienen ze dan ook alle waardering voor hun vaak moeilijke job. De Dag van de Customer Contact Center Medewerker is een mooi moment om uw erkentelijkheid persoonlijk te tonen.

Schrijf uw leidinggevende hier in voor het ontbijt.

Alvast bedankt voor uw enthousiaste medewerking!

Hans, Tom, Sandra

 

Programma 21 september

 

8u: Ontvangst CxO’s met ontbijt en eerste netwerkmoment

8.20u: Welkom door Customer Contact en gastheer WEngage

8.30u: Keynote Merijn te Booij, Genesys: Future of contact centers and the role of the agent/advisor

9.15u: CxO’s nemen fysiek plaats in het customer contact center en bellen hun medewerkers op om het te bedanken

9.45: Netwerkmoment 

 

Locatie: WEngage, Woluwelaan 158, Diegem