Liefde en respect voor de Customer Contact medewerkers

 

Beste Customer Contact & CXForum fans

Met Valentijn net voorbij en vorige week nog ‘World Kindness Day’, zetten wij februari maar al te graag in het teken van onze liefde en respect voor de Customer Contact medewerkers!

Hun stem vertegenwoordigen is onze bestaansreden en de aanleiding voor opnieuw een aantal boeiende events. Zo maken we het mogelijk dat al die medewerkers zich voortdurend challengen, nieuwe benchmarks bereiken en volop kunnen netwerken uiteraard. Jaja, het worden zonder twijfel boeiende maanden.

Je ontdekt verder in deze nieuwsbrief weer een aantal data die recht je agenda inmogen. We kijken er alvast naar uit jullie te ontmoeten op één van onze events.

Dus: laat komen die vragen, challenge ons en kom zeker netwerken!

Sandra Rens

 

Laat meteen van je horen.

 

Vragen en challenges

Om in de toekomst nog beter in te spelen op de vragen en challenges waar jullie mee zitten, schotelen we jullie graag drie vragen voor:

  1. Van welk Customer Contact Center droom jij om het eens te kunnen bezoeken?
  2. Welke bedrijfsleider, business guru of keynote speaker wil jij nu al heel je leven eens  horen spreken?
  3. Welke auteur heeft jou mateloos geïnspireerd en zou je weleens aan een stevige Q&A willen onderwerpen?

Inspireer ons, verbaas ons en we beloven ons best te doen.

Al jullie tips naar sandra@customercontact.be

 

Moet je bijzijn!

 
 
 
 

Premium Partner in de kijker: CM.com

 
 

Update!

 
 

Een onweerstaanbaar aanbod!

 

Moest je intussen nog geen lid zijn van Customer Contact & CXForum dan heeft deze nieuwsbrief je vast overtuigd. En moest dit nog niet volstaan: op onze website vind je nog meer inspiratie.  Bovendien verdien je je inschrijvingsgeld terug met de gratis event én kortingen die je krijgt op onze events. 

Aarzel niet en word lid.
 

Met dank aan onze premium partners